Vitutusketju
Wellu69 kirjoitti:Pillereitä vai?
Polvilleen maihin, kissa jalkojen väliin, toisella kädellä tassut jumiin.
Puolita pilleri, ota se suuhusi ja avaa toisella kädellä suu väkisin auki.
Sitten vaan sylkäiset pillerin puolikkaan kissan kurkkuun ja sitten suu kiinni, tarvitaessa tehosta nielemisrefleksiä silittämällä leuan alapuolta.
Ja sitten toisto.
Olennaista on jämäkät otteet.
Itseasiassa varsinaiset epilepsiapillerit menee kyllä ihan helposti maksamakkarapalan sisällä kun se on semmosta herkkua. Ongelmana on diapam peräpuikon antaminen kohtauksen rauhottamiseksi. Ei oo niin hirveesti kokemusta noista peräpuikkojen laitoista
- spider
Yojimbo kirjoitti:"Taidan hakea sen vastatapetun sianihran lisäksi vielä valaanrasvaa ja uniinstalloida runkaten ja mongolialaista kurkkulaulua laulaen myös molemmat noista clieanteista."![]()
Mongolialainen kurkkulaulu = Kirka?
Homma riistäytyi eilisaamuyönä ihan vähän käsistä ja uninstalloin kaikki clientit ja pistin hillot kotiutukseen. Aamulla/nyt on pikkusen orpo olo kun ikkunoita ei räpsy häiritsemään tämänkään viestin kirjoitusta. No päätös pitäköön.
O-P alottaa x kuukauden päästä nettipokerinpeluun kolmannen kerran alusta. Super system II lueskellaan alkuun ja mietitään peliä taas uudemman kerran. Tämä toinen kerta oli ensimmäistä kertaa jo huomattavasti tuottoisampi joten kai se kolmas kerta toden sanoo.
- O-P
O-P kirjoitti:O-P alottaa x kuukauden päästä nettipokerinpeluun kolmannen kerran alusta. Super system II lueskellaan alkuun ja mietitään peliä taas uudemman kerran. Tämä toinen kerta oli ensimmäistä kertaa jo huomattavasti tuottoisampi joten kai se kolmas kerta toden sanoo.
Jotenkin lohduttavaa, että voi ottaa aikalisän ja aloittaa puhtaalta pöydältä. En ole lyhyellä urallani vielä ehtinyt tajuta moisen takaportin mahdollisuutta, mutta näinhän se menee muutenkin elämässä...
- Twen
jasu3 kirjoitti:MULLA MENI NIIN JUMII TÄNÄÄN OLIN SITTARISSA 2 SIJALLA JA MULLE KÄTEEN AA JA TOISELLE 23 MEEN ALL IN JA SE MAKSAA![]()
ARVATKAA 2 KERTAA SAIKO SUORAN
Ei saanu suoraa?
Sai kuitenkin suoran?
Mitäs muuten tarkottaa "toisella sijalla"?
Ei siinä ole mitään väliä, millä sijalla on, lopputulos ratkaisee.
Miksi ihmiset kirjottaa näitä tavallisia minipelien pokeritapahtumia tänne?
En keksi muuta syytä kuin sen, että kirjoittaja on pelannut pokeria lyhyen ajan.
Viimeksi muokannut tuoast päivämäärä 19.2.2006 3:28:40, muokattu yhteensä 3 kertaa
- tuoast
pelasin sittaria hetki sitten ja 3 jäljellä ja olin lievästi johdossa pelimerkeissä. kaveri, jolla pienin stackki lähti all-in, mä foldaan ja toinen kaveri maksaa - kone sammuu. äkkiä kone käyntiin (ja kun vanha kone on) toivoin, että kaveri pienemmillä stackilla olisi tippunut ja ehtisin vielä pöytään takaisin.
ehdin takaisin, chippejä mennyt niin perkeleesti ja ekana käteen AKo. all-in ja kaveri maksaa jollain roskakorteilla ja voittaa..
ehdin takaisin, chippejä mennyt niin perkeleesti ja ekana käteen AKo. all-in ja kaveri maksaa jollain roskakorteilla ja voittaa..
- pj
pj kirjoitti:pelasin sittaria hetki sitten ja 3 jäljellä ja olin lievästi johdossa pelimerkeissä. kaveri, jolla pienin stackki lähti all-in, mä foldaan ja toinen kaveri maksaa - kone sammuu. äkkiä kone käyntiin (ja kun vanha kone on) toivoin, että kaveri pienemmillä stackilla olisi tippunut ja ehtisin vielä pöytään takaisin.
Ja mitä sitten?
Millä "roskakorteilla" se maksoi?
Oliko siis headsup jo kyseessä?
Onko tää kovinkin mielenkiintoista?
Viimeksi muokannut tuoast päivämäärä 19.2.2006 3:30:50, muokattu yhteensä 1 kerran
- tuoast
Paluu Johannan Bad Beat palsta