Suomimmit Las Vegasissa
Re: Suomimmit Las Vegasissa
Olin muutama vuosi sitten Vegasissa ensimmäisen ja ainoan kerran. Pelikokemusta oli muutaman freerollin verran netistä. Kattelin vähän meinikiä pöydässä ja näytti, että vähäänkän suuremmista potista 1$ tippi oli käytäntö. No meikäläinen voitti live-uransa ensimmäisen potin n20$. Työnsin dollarin merkkiä jakajan suuntaan mutta jakaja totesi "Keep it Sir, you are going to need it". Enkä edes pelannut mielestäni mitenkään paistikkaasti.
No en tuosta masentunut vaan seuraavan potin voitettuani tarjosin taas dollaria ja jo kelpasi. Jatkoin periaaatteella: pelkä blindit ei tippiä. Suuremmasta potista dollari. Mielenhäiriöön jouduin voitetettuani urani ensimmäisen turnauksen samalla reisulla. annon 700$ voitosta tippiä 50$. Eikä jakajakaan ollut kovin mukava. Kehtasi moittia minua kun puskin kaikki merkkini innoissani keskelle pöytää mennessäni all-in
Tosi mukavaa luettavaa nämä Sipun kolumnit.
No en tuosta masentunut vaan seuraavan potin voitettuani tarjosin taas dollaria ja jo kelpasi. Jatkoin periaaatteella: pelkä blindit ei tippiä. Suuremmasta potista dollari. Mielenhäiriöön jouduin voitetettuani urani ensimmäisen turnauksen samalla reisulla. annon 700$ voitosta tippiä 50$. Eikä jakajakaan ollut kovin mukava. Kehtasi moittia minua kun puskin kaikki merkkini innoissani keskelle pöytää mennessäni all-in
Tosi mukavaa luettavaa nämä Sipun kolumnit.
- sirlasol