Juhku liikahtelee
Juhku liikahtelee
All time low = lol at livekuoppa. Puolenvuoden mainkone hanskat.
8k upit 0.5/1 & 1/2 hupeista viikkoon(ofc running goot)& sit 30minsaan maxitotaali regulle joka halus isompaa -8k 5-10 3-6 ja 2-4 katkas selkärangan hetkellisesti.
Oli rankkaa & maxi vaikeeta aikaa LUE:
(Okei
Oon aika huonoissa fyysisesti , Henkisesti & pelillisesti. Synttäriaika on aina ollu mulle maxi raskasta & vituttavaa, ei siitä enempää. (tai ehkä vähä)
Tajusin vasta nyt kuinka syviä viiltoja mun elämäs oikeesti o & kuinka sekasi oikeesti oon. Pokeri & varsinki hauskan pokerin hauskat päivittäiset megakiksit
pitäny hyvin piilossa. Mut ny ku nihkeesti netissä & nihkeesti käkkyä (puolet määräaikasel & puolet tyylii velkoja) tyyliin 4/5 rollista nii ei oo naurattanu,
tai on mut ei hihihihihi life is good naurua.
Aina ku vituttanu netti nii o yleensä voinu lähteä vaik Pariisiin , tai kassulle painaa, mut nyt ei & on joutunu lataa 3 seasonia simpsoneita / sparkkei & kattoa 10ish
/päivä. Kyllä olen sosiaalisesti vammanen. Mul on jotain aivan sick toimintamalleja, vaistomaisia sekopäämooveja päänsisäl lol, varmaa jotai anti säätö / turvallisuus
haku jäänteitä juhan Lapsuuden unista.
lol
Juha on pelannut kuin ruma apina. Ei vaan pysty pelaamaan edes hyvin kiddiegeimeis. Pakkohan se o survasta 500bb deep 4bettinä riveril kaikki ku VIHUL EI VOI OLLA OVER
-FULLIA , mut hei juha ootko miettiny et ehkä se turnaa pohja setin & riveraa Quadsit_ & ei oo ikin bluffaamas, eli painat 500bb 0Equityl sisään
,onko se hienoa , kaunista ei ole ei vai onko_ ei ole oletko _(kyssärimerkki boikki/rikki/out of order)
Ehkä syynä voi ol 2viikon megagrindien 9k (0.5/1 , 1/2 hu) materialisoituminen vakkari apinan 5-10 pyyntöön ja 30minsan käytännön boikki survomisprosessiin.
tai sit ei
tai sit kyl joo
hiihihihihihihi
Koittanu järjestää Pariisirolttseja , myydä osakkeita / nostaa nettirolttseja.
haluu vaa lähteä, tyyliin viikon ollu rikki en enää maxi rikki mut olin aika lol maxi rikki. Lähteä , Pariisi o aina kiva.
mut ei oo VOINU
Piti men monaco , oho plus 8k to -9k kassul & ei sittenkää , no onneks pariisi. Oho syöksytään, no grindataan , oho syöksytään, no pelataa paremmi , oho
ollaan maxi lifetiltis & ei oikee jaksa pelata, no oho oon yöt yksin hereil & menee 5h et uus season simpsoneit ladattu no vedetääs, oho ei vittu että sattuu sydämeen,
Quit
aivan totaalimaxi-enempi life- tiltit.)
lol, hyvä olo.
pelannu vikat ajat aika fiksusti ja hyvin no can do, lol nettikatki. Ei ollu paljoa mut nettikatki lol, sairasta.
oon aivan maxi huonois lol, mut oon ollu aika huono aika välil, ja en oo ollu kovin fiksu.
hihii
300e upit tikanheitosta
Lähden NYT pariisiin pelaamaan pokeria
Pan Am : Ur so bad u cant even fold
- Julma Juha
- Lempipeli: FL Omaha8 high (=> 15/30)
- Lempipelin koko: Heads-up
älä pelaa pokeria kuukauteen - lähe vaik vaeltelee - kuuntelet tuulta ja kosken pauhua - rauhottaa kummasti
Miten avatarista saa infoa?
No jos on esim. koira tai hevonen, niin kyseessä on yleensä nainen ja naiset ei osaa pelata.
-slow
No jos on esim. koira tai hevonen, niin kyseessä on yleensä nainen ja naiset ei osaa pelata.
-slow
- kirahvi
Taisit kuunnella mua kassulla ku rupesit uutta kirjottelee! Kiitos tästä.
En kyllä yhtään ihmettele jos oot hajalla, jos on tullu enemmänki sellasia biittejä ku sait kassulla maanantaina kestää. Aika rumaa hävii 3 outtiseen noita 3-4k potteja. Sit toiset runnaa ku jumalat vieressä. Katkasin sen saman kaverin vähän sen jälkeen ku lähit, joka susta veti 3 outtisella ohi ku survottiin molemmat 2,5k keskelle 633 floppiin mis sil oli wrappi ja mulla quadsit
.
Uskoa vaa peleihin, äijä pelaa kyl niin loistavaa peliä aina ku nähny et jos sul ny pää pysyy kasassa ni oot joskus miljonääri.
En kyllä yhtään ihmettele jos oot hajalla, jos on tullu enemmänki sellasia biittejä ku sait kassulla maanantaina kestää. Aika rumaa hävii 3 outtiseen noita 3-4k potteja. Sit toiset runnaa ku jumalat vieressä. Katkasin sen saman kaverin vähän sen jälkeen ku lähit, joka susta veti 3 outtisella ohi ku survottiin molemmat 2,5k keskelle 633 floppiin mis sil oli wrappi ja mulla quadsit
Uskoa vaa peleihin, äijä pelaa kyl niin loistavaa peliä aina ku nähny et jos sul ny pää pysyy kasassa ni oot joskus miljonääri.
- Operga
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Kaikki
Re: Juhku liikahtelee
oot kyl niin maxilol kirjottamaan et huhhuh.
ois varmaan mukava lukea näitä sun kirjoituksias jos niissä olisi edes piirun verran järkeä, kun nähtävästi pokerista kumminkin ymmärrät jotain...
ois varmaan mukava lukea näitä sun kirjoituksias jos niissä olisi edes piirun verran järkeä, kun nähtävästi pokerista kumminkin ymmärrät jotain...
- intelops79
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Eka sessio takana , Juha miettii mitä pelaamaan hmm 25 50 omaha / 10 20 texas / 80 160 limit mixed vai 5-5 texu.
kyllä juha menee pikku texasiin. pientä liikahtelua mut aika grindaamista toi o. Suosittelen kaikille texu heeboille Pariisia, aivan käsittämättömät texu pelit, vois oikeesti olla maxi kivaa jos tykkäis texusta(en kestä) & kestäis ranskalaiste juttuja(kestän).
Ranskan pelivirasto pisti kassun nippuun jollai tarkistuksel ja piti lopettaa.
1.2k profit, aika grindaamista isoin potti joku 70/50 vetävä italiaano avaa 30 , juha button 100 (45 off) italiaano call. Flop 543dd check juha 120 vihu call.
Turn Q aukee takaoven padat vihu check juha 210 vihu 600 juha call.
river blank vihu check juha 550 vihu fold ja sanoo AK PIC (pataa, takaoen padat)
ei muuta , tylsää texu paskaa chump chump 4-5 kätistä.
-------------------------------------------------------------------------------
Ehkä joku suuttuu ehkä joku ilostuu.
Jos joku oikeesti haluaa oppia pelaamaan & ajattelemaan , nii en suosittele ptieto strategia ketjujen sisäistämistä. Kannattaa suhtautua kriittisesti & miettiä asioita itse eikä sisäistää jonkun kertomia toimintamelleja tilanteissa (ehkä shortime +ev , mut longterm -ev) jos toimintamalleja ei osaa purkaa & jää blockit päälle et oboy mä vaa toistan tätä kaavaa ja saan doltsui.
livepookker
Ytimekkäästi netissä pelataan aika peruskaavalla (100bb) & kaavaan tehdään aika pieniä muutoksia (pelaajien pelitapa / statsit / stäckit)
Livenä pelataan (muualla ku suomessa) 50-1000bb deeppinä, shortteja ja super syviä sekasin. Päätöksiin vaikuttavia tekijöitä on montakertaa enemmän & saatavissa on "varmaa" informaatiota. Kujal olevat ihmiset & niiden positio ja stäkit suhu muuttaa "optimaalista" peliä äärilaidoista toiseen.
Maxi syvä live omaha , suht shorttina hienoin peli olemassa.
kyllä juha menee pikku texasiin. pientä liikahtelua mut aika grindaamista toi o. Suosittelen kaikille texu heeboille Pariisia, aivan käsittämättömät texu pelit, vois oikeesti olla maxi kivaa jos tykkäis texusta(en kestä) & kestäis ranskalaiste juttuja(kestän).
Ranskan pelivirasto pisti kassun nippuun jollai tarkistuksel ja piti lopettaa.
1.2k profit, aika grindaamista isoin potti joku 70/50 vetävä italiaano avaa 30 , juha button 100 (45 off) italiaano call. Flop 543dd check juha 120 vihu call.
Turn Q aukee takaoven padat vihu check juha 210 vihu 600 juha call.
river blank vihu check juha 550 vihu fold ja sanoo AK PIC (pataa, takaoen padat)
ei muuta , tylsää texu paskaa chump chump 4-5 kätistä.
-------------------------------------------------------------------------------
Ehkä joku suuttuu ehkä joku ilostuu.
Jos joku oikeesti haluaa oppia pelaamaan & ajattelemaan , nii en suosittele ptieto strategia ketjujen sisäistämistä. Kannattaa suhtautua kriittisesti & miettiä asioita itse eikä sisäistää jonkun kertomia toimintamelleja tilanteissa (ehkä shortime +ev , mut longterm -ev) jos toimintamalleja ei osaa purkaa & jää blockit päälle et oboy mä vaa toistan tätä kaavaa ja saan doltsui.
livepookker
Ytimekkäästi netissä pelataan aika peruskaavalla (100bb) & kaavaan tehdään aika pieniä muutoksia (pelaajien pelitapa / statsit / stäckit)
Livenä pelataan (muualla ku suomessa) 50-1000bb deeppinä, shortteja ja super syviä sekasin. Päätöksiin vaikuttavia tekijöitä on montakertaa enemmän & saatavissa on "varmaa" informaatiota. Kujal olevat ihmiset & niiden positio ja stäkit suhu muuttaa "optimaalista" peliä äärilaidoista toiseen.
Maxi syvä live omaha , suht shorttina hienoin peli olemassa.
- Julma Juha
lol jatkot, 5-10 omahaa.
alkuun 4-5h MAXI nihkeetä , rakenne pöydäs karmiva. Vasemmal puolel AINOA preflopreissaaja (makeutti JOKA potin / otti mun reissun kii) maxi karmiva, oksens 5-6kiloa & juha itkee verta ja kippailee ja no pair no draw no pair no draw x100
5h päästä juha vaihtaa toiselle puolelle (en vaihtanu aluks ku ei imo oo miehekästä vaihtaa, mut olin jo max lämmin ja ei kiinnostanu ol miehekäs)
3-4h ja 3k kuoppa 2.5k ylös, jotai hanskoi siis wtf
juha AsKK5 koko pöytä limppaa juha button limp (bbs 100/80) mehusti joka potin, no se mehustaa kaikki call juha 250 (1.3k) se call pari fold (500e stack) call
FLOP A23 rainbow , kummatki check juha 300, 100/100 tardi call , toine call all in 250.
Turn 6 vihu check juha check , river 7 vihu check juha check.
Juha näyttää AK , kummatki insta muckkaa. Juhaa sattuu, kaikkialle.
---------------------------------------------------------------------------------
Juominen kyl auttaa tosi paljo, aika kuluu nopee jaksaa muckkail & pystyy häröilee ilma fyysisiä vaikeuksia.
oboy, en jaksa muistaa muit hanskoi oon vähä jurbas.
--------------------------------------------------------------------------------
sairas mesta.
alkuun 4-5h MAXI nihkeetä , rakenne pöydäs karmiva. Vasemmal puolel AINOA preflopreissaaja (makeutti JOKA potin / otti mun reissun kii) maxi karmiva, oksens 5-6kiloa & juha itkee verta ja kippailee ja no pair no draw no pair no draw x100
5h päästä juha vaihtaa toiselle puolelle (en vaihtanu aluks ku ei imo oo miehekästä vaihtaa, mut olin jo max lämmin ja ei kiinnostanu ol miehekäs)
3-4h ja 3k kuoppa 2.5k ylös, jotai hanskoi siis wtf
juha AsKK5 koko pöytä limppaa juha button limp (bbs 100/80) mehusti joka potin, no se mehustaa kaikki call juha 250 (1.3k) se call pari fold (500e stack) call
FLOP A23 rainbow , kummatki check juha 300, 100/100 tardi call , toine call all in 250.
Turn 6 vihu check juha check , river 7 vihu check juha check.
Juha näyttää AK , kummatki insta muckkaa. Juhaa sattuu, kaikkialle.
---------------------------------------------------------------------------------
Juominen kyl auttaa tosi paljo, aika kuluu nopee jaksaa muckkail & pystyy häröilee ilma fyysisiä vaikeuksia.
oboy, en jaksa muistaa muit hanskoi oon vähä jurbas.
--------------------------------------------------------------------------------
sairas mesta.
- Julma Juha
intelops79 kirjoitti:oot kyl niin maxilol kirjottamaan et huhhuh.
Toivottavasti ei vaan ikinä muutu.Parasta settiä at pokeritieto ever.
"Jonain kauniina päivänä istun jonkun turkulaisen kanssa samassa pöydässä ja puristan hänen tytsynsä tissiä, kunnes välillämme tapahtuu hiljainen nyökkäys, kun turkulainen ymmärtää että on kohdannut täydellisen preflop -strategian" Slow miksi pelaan pokeria ketjussa
- pokerman82
pokerman82 kirjoitti:intelops79 kirjoitti:oot kyl niin maxilol kirjottamaan et huhhuh.
Äläpäs nuoleskele..
I have none. I guess I'm done,
you kids have fun.
-REDUX-
you kids have fun.
-REDUX-
- FAST_UKE
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
FAST_UKE kirjoitti:pokerman82 kirjoitti:intelops79 kirjoitti:oot kyl niin maxilol kirjottamaan et huhhuh.
Äläpäs nuoleskele..
Ihmisen pitää olla sekasin jos anonyyminä sitä harrastaa
Jos haukkuu niin saa toki kehuakin.
"Jonain kauniina päivänä istun jonkun turkulaisen kanssa samassa pöydässä ja puristan hänen tytsynsä tissiä, kunnes välillämme tapahtuu hiljainen nyökkäys, kun turkulainen ymmärtää että on kohdannut täydellisen preflop -strategian" Slow miksi pelaan pokeria ketjussa
- pokerman82
Pilkkua ennen ei tule välilyöntiä vaan sen jälkeen.
1) En ota asiaan kantaa , mutta... VÄÄRIN
2) En ota asiaan kantaa,mutta... VÄÄRIN
3) En ota asiaan kantaa, mutta... OIKEIN!
Ei yleensä kiinnosta pilkun viilaaminen hirveästi, mutta sinun tapauksessasi on pakko mainita asiasta... Kuka oikeasti muka luulee, että pilkkua ennen ja jälkeen on välilyönti? Ei kukaan, vaan luultavasti kyse onkin yrityksestä olla persoonallinen. Valitettavasti vain tapa on väärä ja voin sanoa oman mielipiteeni, että juttusi ovat aivan tarpeeksi hyviä ja persoonallisia ihan normaalistikin kirjoitettuna.
Ei yleensä kiinnosta pilkun viilaaminen hirveästi, mutta sinun tapauksessasi on pakko mainita asiasta... Kuka oikeasti muka luulee, että pilkkua ennen ja jälkeen on välilyönti? Ei kukaan, vaan luultavasti kyse onkin yrityksestä olla persoonallinen. Valitettavasti vain tapa on väärä ja voin sanoa oman mielipiteeni, että juttusi ovat aivan tarpeeksi hyviä ja persoonallisia ihan normaalistikin kirjoitettuna.
- Peixinho
Peixinho kirjoitti:Pilkkua ennen ei tule välilyöntiä vaan sen jälkeen.
Noh, hyvä yritys kuitenkin.
-

ves - Viestit: 202
- Lempipeli: 7 card stud
- Lempipelin koko: Full
omg. pexinho, ymmärrän mutta oot sekasin.
PARIISI , sama päiväsessio jatku eli täs ny ku alotin pelaa 2 2h taukoa & muuten peliä eli perus 31tunnista 26h hihihihi lol sick
totaali varmaan +700 ? , tipuin 2.8 äskön, 3-5 kätistä super hauskaa peliä, 1 8k potti ohi topset vs kuivat naulat (2x potti takana flopilla, pappa limp reissas,4way flop)
Jotai hauskoi arvontoi tuli ja meni, loppuu jäine suoritus 9k pot , 5kortin omppua kärkipohja ratakset + gutari + oma pari vs kärki kii , samat + paremmat suoravedot & väriveto ja kolmannel kärkirattaat , hyi
juha tyyliin DEAD , blankko blankko nii pikku sivari. Mut potis paljon & aika setupspotti.
Mut ainaki omast mielest aika hauska juttu, ehkä ei ehkä kyllä.
Miksei näitä oo suomessa?
Pariisi Baisti suoritusmaximus vol 1 :
7way reissattu potti, pariisi baisti sbstä ofc mehustanu. FLOP AKT , SICK ASIAN GAMBLER innostuu vähän liikaa ja huutaa positiosta POTIN enne ku kukaa tehny mitään. Noh mitä Pariisin baisti tähän tekee , no liidaa SBSTÄ potin, kaikki muut kippaa JA SAG survoo ofc hivakat sisään & Pariisin baisti insta foldaa.
Baisti ottaa myös 1-2k rebuyta jatkuvasti 8-10tunnin ajan.
oboy, this is how we roll.
Maxipitkän session salaisuus on varmasti ainaki itellä alkohol, En vaa saa kunnol unta ku oon känäs tai saan mut herään parin tunnin päästä virkeänä.
ois siistii jos ny ei sais unta & menis painaa uudet 30h.
tai ei ois, mut paperil ois siistiä.
PARIISI , sama päiväsessio jatku eli täs ny ku alotin pelaa 2 2h taukoa & muuten peliä eli perus 31tunnista 26h hihihihi lol sick
totaali varmaan +700 ? , tipuin 2.8 äskön, 3-5 kätistä super hauskaa peliä, 1 8k potti ohi topset vs kuivat naulat (2x potti takana flopilla, pappa limp reissas,4way flop)
Jotai hauskoi arvontoi tuli ja meni, loppuu jäine suoritus 9k pot , 5kortin omppua kärkipohja ratakset + gutari + oma pari vs kärki kii , samat + paremmat suoravedot & väriveto ja kolmannel kärkirattaat , hyi
juha tyyliin DEAD , blankko blankko nii pikku sivari. Mut potis paljon & aika setupspotti.
Mut ainaki omast mielest aika hauska juttu, ehkä ei ehkä kyllä.
Miksei näitä oo suomessa?
Pariisi Baisti suoritusmaximus vol 1 :
7way reissattu potti, pariisi baisti sbstä ofc mehustanu. FLOP AKT , SICK ASIAN GAMBLER innostuu vähän liikaa ja huutaa positiosta POTIN enne ku kukaa tehny mitään. Noh mitä Pariisin baisti tähän tekee , no liidaa SBSTÄ potin, kaikki muut kippaa JA SAG survoo ofc hivakat sisään & Pariisin baisti insta foldaa.
Baisti ottaa myös 1-2k rebuyta jatkuvasti 8-10tunnin ajan.
oboy, this is how we roll.
Maxipitkän session salaisuus on varmasti ainaki itellä alkohol, En vaa saa kunnol unta ku oon känäs tai saan mut herään parin tunnin päästä virkeänä.
tai ei ois, mut paperil ois siistiä.
- Julma Juha
Julma Juha kirjoitti:
Mukaillen stripparia joka sano kaverille: "you know you take life too seriously, right?"
Juha: You know you r not gona see your pension this way, right?

Kun väsyttää, on mukava mennä nukkumaan.
Kun ei enää nukuta, on mukava herätä.
Kun ei enää nukuta, on mukava herätä.
- anssi
- Lempipeli: PL Omaha medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
Pelasin vaa 2h, hävisin 10-20 1.8k (olin myyny puolet pois) , kippasin 36/40 kättä & misspleijasin 3 ratkasusta / 40 kättä 2. Pieniä mut, wtf.
reissu ehkä +tosi vähän tai sit - tosi vähän. siis ilma kuluja.
Aina kyl saa reissuis motivaation ylös & fiiliksen paranemaan.
Avaudun ehkä myöhemmin, ny vähä liia väsyny & ei jaksa.
reissu ehkä +tosi vähän tai sit - tosi vähän. siis ilma kuluja.
Aina kyl saa reissuis motivaation ylös & fiiliksen paranemaan.
Avaudun ehkä myöhemmin, ny vähä liia väsyny & ei jaksa.
- Julma Juha