dasrenon NLHUP kalastusreissut
Re: dasrenon NLHUP kalastusreissut
Vitun ipoker jumalauta...
Thank you for your recent email.
I'm writing with regard to the connection issues you faced yesterday.
I had a response from the network and they say that they cannot see evidence of the disconnection you reported.
If possible can you provide the hand ID for the hand you suffered the connection issues and the network can look at what happened to you more closely.
I hope this resolves your query, but should you have any further questions, please do not hesitate to contact me.
Laskin just PT3n tän kuukauden ipoker kädet yhteen kolmesta eri valuutasta ja mun pitäis niiden mukaan olla 270€ voitolla. Tää on siis ilman sitä 1000€ pottia joka puuttuu statseista. Jos oisin hävinny sen, oisin -200€ ja jos oisin voittanu sen oisin +700€. Miten on siis mahdollista että oon 432€ voitolla?
Luulen että statseista puuttuu useampi käsi, ja jotenkin epäilen kyseisen potin kadonneen bittiavaruuteen. En ymmärrä miten uusavuttomia idiootteja tuolla ipokerilla oikein on töissä. Miten vaikea on kattoa ilmoittamani pöydän viimeinen pelattu käsi kun annan pöydän nimen ja kellonajan minuutin tarkkuudella??
Jotain super hämärää täs kyl on, kaiken lisäks mun vihulla on PTRssä +9ptBB/100 winrate yli 100k käden otoksessa: http://www.pokertableratings.com/ipoker ... sjespersen Vaikka vihu onkin PTR mukaan overall down, miten joku joka pelaa noin huonosti voi runata niin hyvin 100k otoksessa käsiä??
Thank you for your recent email.
I'm writing with regard to the connection issues you faced yesterday.
I had a response from the network and they say that they cannot see evidence of the disconnection you reported.
If possible can you provide the hand ID for the hand you suffered the connection issues and the network can look at what happened to you more closely.
I hope this resolves your query, but should you have any further questions, please do not hesitate to contact me.
Laskin just PT3n tän kuukauden ipoker kädet yhteen kolmesta eri valuutasta ja mun pitäis niiden mukaan olla 270€ voitolla. Tää on siis ilman sitä 1000€ pottia joka puuttuu statseista. Jos oisin hävinny sen, oisin -200€ ja jos oisin voittanu sen oisin +700€. Miten on siis mahdollista että oon 432€ voitolla?
Luulen että statseista puuttuu useampi käsi, ja jotenkin epäilen kyseisen potin kadonneen bittiavaruuteen. En ymmärrä miten uusavuttomia idiootteja tuolla ipokerilla oikein on töissä. Miten vaikea on kattoa ilmoittamani pöydän viimeinen pelattu käsi kun annan pöydän nimen ja kellonajan minuutin tarkkuudella??
Jotain super hämärää täs kyl on, kaiken lisäks mun vihulla on PTRssä +9ptBB/100 winrate yli 100k käden otoksessa: http://www.pokertableratings.com/ipoker ... sjespersen Vaikka vihu onkin PTR mukaan overall down, miten joku joka pelaa noin huonosti voi runata niin hyvin 100k otoksessa käsiä??
- Adreno
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Heads-up
Pelasin turnausharjaa(?) vastaan HU:
$5/$10 No Limit Holdem
2 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
SB Hero ($2,268.75)
BB cal42688 ($1,646.25)
Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is SB J
10 
Hero raises to $30, cal42688 raises to $120, Hero calls $90
Flop: 6
4
10
($240, 2 players)
cal42688 bets $160, Hero raises to $320, cal42688 raises to $600, Hero calls $280
Turn: 6
($1,440, 2 players)
cal42688 goes all-in $926.25, Hero says "incredible how much i fold vs u", Hero folds
Final Pot: $2,366.25
cal42688 shows a pair of Sixes
7
5 
cal42688 wins $2,365.75 (net +$719.50)
Hero lost $720
Vihu 3bettas 50%. Olin obv ottamassa puskua iloisesti kiinni flopilla, mutta minireissu pisti pasmat sekaisin. En mitenkään saanut vihua laitettua vetokädelle tossa pöydässä, enkä odottanut vihun puskevan ilmaa tohon turniin noilla stackeillä.
Hit & Run galorea ollu tää sessio muuten. Kaikki vihut tulee ja lähtee parinkymmenen käden jälkeen ollessaan 50BB voitolla.
$5/$10 No Limit Holdem
2 Players
Stacks:
SB Hero ($2,268.75)
BB cal42688 ($1,646.25)
Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is SB J
10 
Hero raises to $30, cal42688 raises to $120, Hero calls $90
Flop: 6
4
10
($240, 2 players)cal42688 bets $160, Hero raises to $320, cal42688 raises to $600, Hero calls $280
Turn: 6
($1,440, 2 players)cal42688 goes all-in $926.25, Hero says "incredible how much i fold vs u", Hero folds
Final Pot: $2,366.25
cal42688 shows a pair of Sixes
7
5 
cal42688 wins $2,365.75 (net +$719.50)
Hero lost $720
Vihu 3bettas 50%. Olin obv ottamassa puskua iloisesti kiinni flopilla, mutta minireissu pisti pasmat sekaisin. En mitenkään saanut vihua laitettua vetokädelle tossa pöydässä, enkä odottanut vihun puskevan ilmaa tohon turniin noilla stackeillä.
Hit & Run galorea ollu tää sessio muuten. Kaikki vihut tulee ja lähtee parinkymmenen käden jälkeen ollessaan 50BB voitolla.
- Adreno
Tuhosin
Kahdet tuplat käsissä, joissa ei ikinä pitäisi päästä tuplaamaan
$3/$6 No Limit Holdem
2 Players
Stacks:
SB Hero ($1,187.50)
BB xoxol73 ($497)
Pre-Flop: ($9, 2 players)
Hero is SB 4
4 
xoxol73 is BB A
5 
Hero raises to $18, xoxol73 calls $12
Vihu ei pysty pelaamaan A5o:ta kannattavasti BB:stä maksulla. Vaihtoehdot fold tai 3bet.
Flop: 3
4
4
($36, 2 players)
xoxol73 checks, Hero bets $24, xoxol73 raises to $66, Hero calls $42
Vihu voi olettaa olevansa edellä ja reissu käden suojeluksi on hyvä. Todellisuudessa olisin checkannut ilman perästä koska odotin vihun CR paljon tohon floppiin, joten mun lyöntirange on niin vahva että vihun olisi kuulunut foldata (vihu on splitissä mun vetokäsiä vastaan ja joskus reilusti perässä. positio muuttaa käden mahdottomaksi pelata.) Balansoimattomat strategiat ftw, löysää vihua vastaan lyön lähes pelkkää valuee ja tiukkaa vihua vastaan checkaisin quadsit.
Turn: Q
($168, 2 players)
xoxol73 bets $78, Hero calls $78
Hyvä kortti vihulle, joka muuttaa käden tässä vaiheessa bluffiks.
River: 9
($324, 2 players)
xoxol73 goes all-in $335, Hero calls $335
Vihu voi odottaa mun kippaavan Q.ta pienemmät parit eikä Q/4 näytä todennäköiseltä kädeltä mulle. Vedot on missannu (jotka A5 hai voittais showdownissa, muttei kuitenkaan pystyis check-callimaan kannattavasti). Hyvä pusku vihulta, mutta se preflop maksu A5o:lla maksoi tässä tapauksessa $497.
$3/$6 No Limit Holdem
2 Players
Stacks:
SB Hero ($1,692.50)
BB xoxol73 ($491)
Pre-Flop: ($9, 2 players) Hero is SB 6
9 
Hero raises to $12, xoxol73 raises to $36, Hero calls $24
Vihu 3bettas 50% käsistä joten pystyn pelaamaan 96o ja pidän pottia pienenä avaamalla minireissulla.
Flop: 10
6
9
($72, 2 players)
xoxol73 bets $48, Hero raises to $96, xoxol73 calls $48
Turn: 3
($264, 2 players)
xoxol73 checks, Hero checks
Pöytä on vedokas, mutta vihun instacall flopilla kertoo pienestä taskuparista/ylikorteista joten mulla ei ole tarvetta suojella kättä. Vihu vetää yleensä kuollutta ja kippaisi lyöntiin.
River: A
($264, 2 players)
xoxol73 bets $138, Hero goes all-in $1,560.50, xoxol73 goes all-in $221
Turnin checkin jälkeen mun käsi näyttää heikolta, joten miksi vihu lyö valueta AK:lla linjalla joka paljastaa sen käden? Miltä heikommalta kädeltä se odottaa maksua? Yhtä suuri virhe kuin tuo reissun maksu (mille kädelle vihu laittaa mut? sen käsi on face up AK eikä se voi olettaa että lähtisin noilla stackeillä puskemaan sitä ulos kärjeltä, VARSINKAAN kun oon jo passannu turnin loistavan bluffipaikan)
Final Pot: $2,183.50
xoxol73 shows a pair of Aces
A
K 
Hero shows two pair, Nines and Sixes
6
9 
Hero wins $2,183 (net +$490.50)
xoxol73 lost $491
$3/$6 No Limit Holdem
2 Players
Stacks:
SB Hero ($1,187.50)
BB xoxol73 ($497)
Pre-Flop: ($9, 2 players)
Hero is SB 4
4 
xoxol73 is BB A
5 
Hero raises to $18, xoxol73 calls $12
Vihu ei pysty pelaamaan A5o:ta kannattavasti BB:stä maksulla. Vaihtoehdot fold tai 3bet.
4
4
($36, 2 players)xoxol73 checks, Hero bets $24, xoxol73 raises to $66, Hero calls $42
Vihu voi olettaa olevansa edellä ja reissu käden suojeluksi on hyvä. Todellisuudessa olisin checkannut ilman perästä koska odotin vihun CR paljon tohon floppiin, joten mun lyöntirange on niin vahva että vihun olisi kuulunut foldata (vihu on splitissä mun vetokäsiä vastaan ja joskus reilusti perässä. positio muuttaa käden mahdottomaksi pelata.) Balansoimattomat strategiat ftw, löysää vihua vastaan lyön lähes pelkkää valuee ja tiukkaa vihua vastaan checkaisin quadsit.
Turn: Q
($168, 2 players)xoxol73 bets $78, Hero calls $78
Hyvä kortti vihulle, joka muuttaa käden tässä vaiheessa bluffiks.
River: 9
($324, 2 players)xoxol73 goes all-in $335, Hero calls $335
Vihu voi odottaa mun kippaavan Q.ta pienemmät parit eikä Q/4 näytä todennäköiseltä kädeltä mulle. Vedot on missannu (jotka A5 hai voittais showdownissa, muttei kuitenkaan pystyis check-callimaan kannattavasti). Hyvä pusku vihulta, mutta se preflop maksu A5o:lla maksoi tässä tapauksessa $497.
$3/$6 No Limit Holdem
2 Players
Stacks:
SB Hero ($1,692.50)
BB xoxol73 ($491)
Pre-Flop: ($9, 2 players) Hero is SB 6
9 
Hero raises to $12, xoxol73 raises to $36, Hero calls $24
Vihu 3bettas 50% käsistä joten pystyn pelaamaan 96o ja pidän pottia pienenä avaamalla minireissulla.
Flop: 10
6
9
($72, 2 players)xoxol73 bets $48, Hero raises to $96, xoxol73 calls $48
Turn: 3
($264, 2 players)xoxol73 checks, Hero checks
Pöytä on vedokas, mutta vihun instacall flopilla kertoo pienestä taskuparista/ylikorteista joten mulla ei ole tarvetta suojella kättä. Vihu vetää yleensä kuollutta ja kippaisi lyöntiin.
River: A
($264, 2 players)xoxol73 bets $138, Hero goes all-in $1,560.50, xoxol73 goes all-in $221
Turnin checkin jälkeen mun käsi näyttää heikolta, joten miksi vihu lyö valueta AK:lla linjalla joka paljastaa sen käden? Miltä heikommalta kädeltä se odottaa maksua? Yhtä suuri virhe kuin tuo reissun maksu (mille kädelle vihu laittaa mut? sen käsi on face up AK eikä se voi olettaa että lähtisin noilla stackeillä puskemaan sitä ulos kärjeltä, VARSINKAAN kun oon jo passannu turnin loistavan bluffipaikan)
Final Pot: $2,183.50
xoxol73 shows a pair of Aces
A
K 
Hero shows two pair, Nines and Sixes
6
9 
Hero wins $2,183 (net +$490.50)
xoxol73 lost $491
- Adreno
Adreno kirjoitti:Pöytä on vedokas, mutta vihun instacall flopilla kertoo pienestä taskuparista/ylikorteista joten mulla ei ole tarvetta suojella kättä. Vihu vetää yleensä kuollutta ja kippaisi lyöntiin.
Mil perusteella tiputat vedot flopin instamaksurangesta ? Miettis vedoilla semibluffia ?
Ja kai nyt hupissa kärjellä valueta lyödään? BF tosin parempi kuin BC. Linjas niin heikko, et tuskin maksua kovin usein huonommalta tulee, mutta yritettävä on.
- phenom
- Lempipeli: PL Omaha8 micro (< 25)
- Lempipelin koko: Short
Katseltiin kans tota kättä kaverin (nl1k harja) kanssa ja peli+kommentit kyl vähän sekoitti meiän pasmat.
Melko luovaa vääntöä imo toi minraise+turn check behind, ja tota riverin selitystä "huono lyödä AK:lla" en nyt kyllä ymmärrä sitten yhtään.
Melko luovaa vääntöä imo toi minraise+turn check behind, ja tota riverin selitystä "huono lyödä AK:lla" en nyt kyllä ymmärrä sitten yhtään.
Luck never gives, it only lends.
- JerryD
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
itekkin olin jo kauan miettinyt OPn itsekritiikin puutetta/ itsensä yliarvioimista, mutta noitten vähän aikaa sitten postattujen käyrien jälkeen en kyllä epäile yhtään hänen taitoja ja kykyä hahmottaa paistien ajatustenjuoksua
Slow@Caesar's Cup; Team Americas vastaan Team Eurooppa 25.9.2009 kirjoitti:Mielenkiintoinen formaatti. Voin vaan kuvitella kun ensin Ilari makselee ilmalla pari streettiä ja sitten Patrik istuu tilalle ja katsoo kortteja: "ei saatana, pitihän se arvata"
- myg
myg kirjoitti:itekkin olin jo kauan miettinyt OPn itsekritiikin puutetta/ itsensä yliarvioimista, mutta noitten vähän aikaa sitten postattujen käyrien jälkeen en kyllä epäile yhtään hänen taitoja ja kykyä hahmottaa paistien ajatustenjuoksua
OP on mestari valuttamaan heikkoja käsiä vastaan. Kun riidit kunnossa induussataan millä linjalla tahansa, ja nauretaan räkäsesti päälle kun vihu innostuu uudestaan lyömään jo luovutettuaan.
- phenom
phenom kirjoitti:Mil perusteella tiputat vedot flopin instamaksurangesta ? Miettis vedoilla semibluffia ?
Hyvin aggro vihu, puskis QJ,67 yleensä ja ainakin miettis jos päätyis maksamaan. VAIKKA vihulla oiskin veto saan sen lyömään riveriin lähes 100% ton turnin checkin avulla. Valtaosan ajasta vihulla on paskaa jolla se on kippaamassa turnin lyöntiin ja vetää kuollutta. Stackit on pienet. Miksi haluaisin lyödä ja irrottaa vihun kun se vetää kuollutta ja mulla on positio riverillä? Sori jos menee toistamiseks mut tää on mulle jotenkin no-brainer enkä osaa selittää sitä millään muulla tavalla. Tiedän että 99% reguista löisi ton turnin mun asemassa koska "rattailla lyödään valueta" ja "pöytä on vedokas, pitää suojella kättä", mutta olis hauska nähdä matemaattinen perustelu jolla näytetään miten lyönnillä on parempi ev vihun rangea vastaan.
Ja kai nyt hupissa kärjellä valueta lyödään? BF tosin parempi kuin BC. Linjas niin heikko, et tuskin maksua kovin usein huonommalta tulee, mutta yritettävä on.
Mitä käsiä mun rangeen kuuluu noilla actioneillä? Heikkoja pareja, slowattuja nutseja, ilmaa. Jos ässä osui mulle, sain rattaat.
Mitä käsiä vihun rangeen kuuluu? AX. Jos toi käsi olis pelattu tyhjiössä vihulla ois jotain muuta kuin AX alle 10% ajasta. Tossa sessiossa arvioisin et alle 5%. Jos AQ kuuluis mun rangeen siin ois 1 heikompi käsi jolla voisin maksaa riverin lyönnin, mutta mun rangeen ei kuulu AQ tai mitään heikompaa kättä jolla pystyisin maksamaan. Jos oisin tehny jotain aivottomia hero calleja aikaisemmin vihulla vois olla syytä valuttaa toi, mut haloo, vihu pelaa kortit auki enkä oo tehny yhtään aivotonta maksua koko sessiossa, joten pitäis olla selvää etten maksa tota ku paremmilla. Miks lyödä valueta riverillä jos vaan paremmat kädet maksaa? Jopa check-foldilla on parempi ev kuin bet-foldilla. Tiedän että tästä syntyy erimielisyyttä joten jatkan yrityksellä havainnollistaa pointtia:
Potti on $x
50% ajasta herolla on heikko reaali (näin harvoin siks koska usein suojelisin kättä enemmän flopilla/turnilla)
* Vihu lyö. Hero kippaa -> Vihu voittaa x
* Vihu checkaa -> Vihu voittaa x
10% ajasta herolla on ilmaa (niin vähän siks koska kombinaatioita käsille joilla maksan 3betin, en osu tohon floppiin, mutta silti minraiseen, on hyvin vähän)
* Vihu lyö. Hero kippaa -> Vihu voittaa x
* Vihu checkaa. 90% ajasta hero checkaa (erittäin huono bluffipaikka) -> Vihu voittaa x
* Vihu checkaa. 10% ajasta hero bluffaa (lol) -> Vihu kippaa (lol) -> Vihu voittaa 0
40% ajasta herolla on vahva reaali (näin usein siks koska 3betmaksurange osuu floppiin hyvin, flopin+turnin actionit nostaa vahvojen käsien osuutta mun rangessa)
* Vihu lyö 0,5x. Hero menee allin. -> Vihu kippaa (lol) -> Vihu häviää 0,5x
* Vihu checkaa -> Hero lyö -> Vihu kippaa (lol) -> Vihu voittaa 0
Näillä tiedoilla vihun EV check-foldille on 0.5x + 0.1*0.9x = 0,59x. Bet-foldilla vihu voittaa keskimäärin 0.5x + 0.1x - 0.4*0.5x = 0.4x. Eli jos potti on $100, vihu voittaa bet-foldilla keskimäärin $40 ja check-foldilla keskimäärin $60. Vihu voittaa siis 50% enemmän EV.tä checkaamalla kuin lyömällä!! Jos verrataan EV:tä tilanteissa check-call vastaan bet-call niin erosta tulee vielä suurempi.
Millä todennäköisyydellä mun pitäis tehdä aivokuollut hero calli, jotta vihun kannattais lyödä valueta?
a=todennäköisyys että hero tekee aivokuolleen maksun
(1-a)=todennäköisyys että hero ei tee aivokuollutta maksua
Vihu lyö puol pottia EV
= ev(hero kippaa air) - ev(herolla vahva käsi) + ev(hero kippaa heikon reaalin) + ev(hero maksaa heikolla reaalilla)
= 0.1x - 0.4*0.5x + 0.5*(1-a)*x + 0.5*a*1.5x
= -0.1x + 0.5x - 0.5ax + 0.75ax
= 0.4x + 0.25ax
Lyönnin EV pitää ylittää check-foldin EV (0.59x) jotta bet-fold olisi kannattavampi linja.
0.4x + 0.25ax > 0.59x
0.25a > 0.19
a > 0.76
Toisin sanoen, jos vihu uskoo että löydän pohjaparilla maksun yli 76% ajasta, vihun kannattaa lyödä valueta.
Lisätään vielä että jos vihu pelais järkevästi se ei ikinä joutuis tilanteeseen, missä checkatun turnin jälkeen riveröity TPTK kuuluu check-foldata.
- Adreno
Adreno kirjoitti:...
Pistit blogivihut nippuun imo.
"I hate my dogs" -Patrik Antonius
-

keely - Viestit: 2288
$3/$6 No Limit Holdem
2 Players
Stacks:
SB Hero ($738.25)
BB charsiteur ($1,781.38)
Pre-Flop: ($9, 2 players) Hero is SB 10
Q 
Hero raises to $12, charsiteur calls $6
A
K
($24, 2 players)
charsiteur bets $30, Hero raises to $72, charsiteur calls $42
Turn: 9
($168, 2 players)
charsiteur checks, Hero checks
River: 5
($168, 2 players)
charsiteur bets $90, Hero calls $90
Final Pot: $348
Hero shows
10
Q 
charsiteur shows
7
4 
Hero wins $347 (net +$173)
charsiteur lost $174
2 Players
Stacks:
SB Hero ($738.25)
BB charsiteur ($1,781.38)
Pre-Flop: ($9, 2 players) Hero is SB 10
Q 
Hero raises to $12, charsiteur calls $6
A
K
($24, 2 players)charsiteur bets $30, Hero raises to $72, charsiteur calls $42
Turn: 9
($168, 2 players)charsiteur checks, Hero checks
River: 5
($168, 2 players)charsiteur bets $90, Hero calls $90
Final Pot: $348
Hero shows
10
Q 
charsiteur shows
7
4 
Hero wins $347 (net +$173)
charsiteur lost $174
- Adreno
keely kirjoitti:Pistit blogivihut nippuun imo.
ty
- Adreno
Adreno kirjoitti:
Hyvin aggro vihu, puskis QJ,67 yleensä ja ainakin miettis jos päätyis maksamaan. VAIKKA vihulla oiskin veto saan sen lyömään riveriin lähes 100% ton turnin checkin avulla. Valtaosan ajasta vihulla on paskaa jolla se on kippaamassa turnin lyöntiin ja vetää kuollutta. Stackit on pienet. Miksi haluaisin lyödä ja irrottaa vihun kun se vetää kuollutta ja mulla on positio riverillä? Sori jos menee toistamiseks mut tää on mulle jotenkin no-brainer enkä osaa selittää sitä millään muulla tavalla. Tiedän että 99% reguista löisi ton turnin mun asemassa koska "rattailla lyödään valueta" ja "pöytä on vedokas, pitää suojella kättä", mutta olis hauska nähdä matemaattinen perustelu jolla näytetään miten lyönnillä on parempi ev vihun rangea vastaan.
Mulle kelpaa mikä linja vaan millä omasta mielestä paras EV. Se voi olla std raise - pot turn tai sun valitsema linja. Tai vielä luovempi ratkasu.
Adreno kirjoitti:
Mitä käsiä mun rangeen kuuluu noilla actioneillä? Heikkoja pareja, slowattuja nutseja, ilmaa. Jos ässä osui mulle, sain rattaat.
Mitä käsiä vihun rangeen kuuluu? AX. Jos toi käsi olis pelattu tyhjiössä vihulla ois jotain muuta kuin AX alle 10% ajasta. Tossa sessiossa arvioisin et alle 5%. Jos AQ kuuluis mun rangeen siin ois 1 heikompi käsi jolla voisin maksaa riverin lyönnin, mutta mun rangeen ei kuulu AQ tai mitään heikompaa kättä jolla pystyisin maksamaan. Jos oisin tehny jotain aivottomia hero calleja aikaisemmin vihulla vois olla syytä valuttaa toi, mut haloo, vihu pelaa kortit auki enkä oo tehny yhtään aivotonta maksua koko sessiossa, joten pitäis olla selvää etten maksa tota ku paremmilla. Miks lyödä valueta riverillä jos vaan paremmat kädet maksaa? Jopa check-foldilla on parempi ev kuin bet-foldilla. Tiedän että tästä syntyy erimielisyyttä joten jatkan yrityksellä havainnollistaa pointtia:
Täydellisen informaation peli. Olet vain liian julma vihulle. Hänellä ei ole vielä tätä kaikkea taivaallista infoa. Hetken huumassa ihan std vbet vs heikkoa rangea vastaan. Täydellisen infon kanssa hieman huonompi peli.
Tuleeko maksu zero % ajasta jos vihu vbettaa 30 tai 70 bucks ?
- phenom
Tuleeko maksu zero % ajasta jos vihu vbettaa 30 tai 70 bucks ?
$30 lyöntiin vihu alkaa saada niitä maksuja, mutta vastaavasti myös bluffireissuja (ja valuereissuja), joten sekään ei kannata.
- Adreno
Adreno kirjoitti:Tuleeko maksu zero % ajasta jos vihu vbettaa 30 tai 70 bucks ?
$30 lyöntiin vihu alkaa saada niitä maksuja, mutta vastaavasti myös bluffireissuja (ja valuereissuja), joten sekään ei kannata.
Onko vihulla mitään kannattavaa linjaa w AK vs sun flop min reissua vastaan ?
- phenom
phenom kirjoitti:Onko vihulla mitään kannattavaa linjaa w AK vs sun flop min reissua vastaan ?
Vihu saa hyvät oddsit maksaa. Turnilla check/fold ilman osumia ja bet/fold tai CRAI osumilla. Riverillä c/f.
- Adreno