Julkinen jalkapuu, mikroista eteenpäin
Re: Julkinen jalkapuu, mikroista eteenpäin
Fiddu kun fiduddaa. Oon pelannut hyvin, ainakin kohtuu hyvin. Kun ei mikään onnistu. Väsyttää ja masentaa. Tuntuu että kuuluisi olla ainakin miljaardin plussalla tai ainakin usemman tonnin mutta miinuksilla ollaan selkeesti. Grindaan grindaan grindaan hermot kurissa ja ympärissä spastiset kuolaajat isetuhomoodissa paukuttaa stackejaan menemään ja aina jollekin muulle. Kun mulla on käsi kaikki kippaa ja ja kun ei ole kala maksaa jollain ihan käsittämättömällä tai tekee käsittämättömän ohivedon. Joskus vois olla kiva että sessio lähtis käyntiin hyvin mutta joka kerta tulee scheissee naamaan 5 minuuttia, hirvee kuoppa ja tunnin grindaamisen jälkeen alkaa olla hyvässä lykyssä plus miinus nolla. Jotain älyttömiä sessioita, toissapäivänä jaksoin taistella puoli tuntia, en varmaan voittanut yhtään > 5bb pottia ja -1,4k ja ihan satana pelasin joka käden oikein, rahat päätyi semmosille 60/5 statstmiehille. Fidduuuuuu.....
-

jimpo - Viestit: 838
Vituttaa istua koneen ääressä grindaamassa taas koko viikonloppu (no ei nyt kuitenkaan) ja saldo pelkkää miinusta ja pahaa mieltä. Viime sessio taas kolme isointa tappiokättä:
- blind vs blind 49/7 vihu limp callaa mun bb reissun K8. Valutan 3 streetiä pöytään K8295 se kääntää KK ja maksoi siis vain kaikki streetit. voishan mulla olla 67. => vituttaa
- 5J blindeistä limped pot pöytään 2346 turnilla, rahat sisään 57 vastassa
- 65s reissaan joku donkkaa maksan flopin. Turnilla T455 reissaan vihun stackista 130bb sisään (virhe kai sitten) vihu maksaa. riverillä T4558 kääntää 67.
Vittu häviäis nyt ees joskus siihen että vihu outplayaa kunnolla eikä tätä rogged paskaa. Alan kohta tekemään word dokumenttia näistä saatana. Eniten vituttaa se kun kuluu vapaa-aikaa tällaiseen BS touhuun ja koko ajan saa olla mentaalisesti epästabiilissa tilassa pöytien ulkopuolellakin.
- blind vs blind 49/7 vihu limp callaa mun bb reissun K8. Valutan 3 streetiä pöytään K8295 se kääntää KK ja maksoi siis vain kaikki streetit. voishan mulla olla 67. => vituttaa
- 5J blindeistä limped pot pöytään 2346 turnilla, rahat sisään 57 vastassa
- 65s reissaan joku donkkaa maksan flopin. Turnilla T455 reissaan vihun stackista 130bb sisään (virhe kai sitten) vihu maksaa. riverillä T4558 kääntää 67.
Vittu häviäis nyt ees joskus siihen että vihu outplayaa kunnolla eikä tätä rogged paskaa. Alan kohta tekemään word dokumenttia näistä saatana. Eniten vituttaa se kun kuluu vapaa-aikaa tällaiseen BS touhuun ja koko ajan saa olla mentaalisesti epästabiilissa tilassa pöytien ulkopuolellakin.
-

Tammikuu
Vuosi lähti innolla alkuun, fresh start ja ajatus ja asenne oli vimpan päälle kohdallaan. No, onni ei ollut myötäinen ja kylmää pakkaa paiskoi alkukuun. Loppukuusta sitten asenne tais vähän repsahtaa ja peli meni silloin tällöin aavistuksen sinnepäin räiskimiseksi. Tuuri kääntyi ja hivenen plussalle loppujen lopuksi, plussatulokseen voi kaikki huomioonottaen olla tyytyväinen.
Ongame jäi muutamaan sessioon ja Rb mukaan ottaen jotain 150 plussalla. Mutta se kaikki on verotonta, OMG!

Vähän sellainen olo että peli ei ole ihan kuosissa ja jotain tarvis tehdä. Coaching vois olla jees. Katotaan. Lievä pokeriväsy taas mutta uusi kuukausi on aina mukava aloittaa.
HUNSG = $2120 = +120$. Facebook poker @ $1,365,961
Eilen Avatar 3D. Huikean viihdyttävä pläjäys. Cameron on kyllä aika velho. OK, ei ehkä ikuisia klassikoita mutta upeaa viihdettä ja miehellä on ROI ihan kohdallaan.
Vuosi lähti innolla alkuun, fresh start ja ajatus ja asenne oli vimpan päälle kohdallaan. No, onni ei ollut myötäinen ja kylmää pakkaa paiskoi alkukuun. Loppukuusta sitten asenne tais vähän repsahtaa ja peli meni silloin tällöin aavistuksen sinnepäin räiskimiseksi. Tuuri kääntyi ja hivenen plussalle loppujen lopuksi, plussatulokseen voi kaikki huomioonottaen olla tyytyväinen.
Ongame jäi muutamaan sessioon ja Rb mukaan ottaen jotain 150 plussalla. Mutta se kaikki on verotonta, OMG!

Vähän sellainen olo että peli ei ole ihan kuosissa ja jotain tarvis tehdä. Coaching vois olla jees. Katotaan. Lievä pokeriväsy taas mutta uusi kuukausi on aina mukava aloittaa.
HUNSG = $2120 = +120$. Facebook poker @ $1,365,961
Eilen Avatar 3D. Huikean viihdyttävä pläjäys. Cameron on kyllä aika velho. OK, ei ehkä ikuisia klassikoita mutta upeaa viihdettä ja miehellä on ROI ihan kohdallaan.
-

Vittu lähtenyt taas kuukausi hienosti käyntiin

Ja ton lisäksi tietty ihan vitusti coolereita. Tänään alle 300 käden sessio ja taas KK vs AA maailman paskinta pelaajaa vastaan, ja KK kohtaa tietty setin. Parit setit mulle ja en oo varmaan kertaakaan saanut omilla seteilläni valueta edes flop betsin vertaa.
ON NIIN SATA VARMAAN RIGGED KUIN OLLA VOI
VITTU
VOISINKO
MINÄKIN
JOSKUS
RUNNATA
SIEDETTÄVÄSTI
VITTU
SAATANA
VITTU!

Ja ton lisäksi tietty ihan vitusti coolereita. Tänään alle 300 käden sessio ja taas KK vs AA maailman paskinta pelaajaa vastaan, ja KK kohtaa tietty setin. Parit setit mulle ja en oo varmaan kertaakaan saanut omilla seteilläni valueta edes flop betsin vertaa.
ON NIIN SATA VARMAAN RIGGED KUIN OLLA VOI
VITTU
VOISINKO
MINÄKIN
JOSKUS
RUNNATA
SIEDETTÄVÄSTI
VITTU
SAATANA
VITTU!
-

Noniin menin vielä ongamelle koittamaan ja siellä 2 biniä -EV pronto.
MITÄÄÄÄÄÄÄ VITUUA PALJON KIINNOSTAA TAAS PELATA IHAN TURHASSA KUOPASSA HETI ALKUUN TAAS: JA PITÄIS TAAS KOITTAA JOTAIN VITTU SAATANA KEHITTTÄÄ PELIÄ JA MIETTIÄ JOTAIN HIENOJA SYSTEEMEJÄ KUN YMPÄRILLÄ ON VAAAN VITITUTIUTIUAIUTAIUAITUIUTAIUTIUTA VITUN ÄÄLIÖITÄ PALJON KIINNOSTAA MIETTIÄ MIKÄ SEN AJATUSTAPA TOSSAKIN ON KUN EI SILLÄ LIIKU MITÄÄN VITUTUTUTUTUTTU PÄÄSSÄ PERRRRKELE KUN ÄRRRRSYTTTÄÄÄÄÄ
Ihan 100 varma on että vihuilla on 1) vitun apuohjelma jolla näkee mun kortit (mahdollisesti TALONPELAAJILLA) 2) vitun salaliitto jossa paska-apinat mesettää ja punoo juonia miten mua vois parhaiten saada tilttiin ja puskea pois poteista 3) saitit on tasan tarkkaan rigattu, saattaa olla niin että ne on huomanneet miten mä vittuilen vastustajille ja rankaisee siitä riggaamaalla sopivasti
Noista kolmesta olen varmempi kuin ilmaston lämpenemisestä
Tämmöstä jaksa hullukaan, mitä vittua kun viatonta ihmistä vaan kiusataan vaikka kuinka yrittää parhaansa. Ja saatanan paskimmat pelaajat ikinä saa kaiken lusikalla valmiiks pureksittuna, OTA SIITÄ OTA OTA OTA FLOPPAA TAAS SETTI
Vittu mä hajotan kohta jotain ja lopetan paskapokerin ikinä enää pelaa mitään paskaspakspaksapkaskaakskasdlkasdjhlasdjlksadjkla VOIHAN KAKKA SANON MINÄ!
JA SAATANA ANTAA OLLA VIIMINEN KERTA KUN PELAAT NIIN HELVETIN PASKASTI JA JOO TULEEHAN SIELTÄ PÖYTÄÄN JOKU KÄSITTÄMÄTÖN 35677ssss JA SIT VITTU INSTA INSTA INSTA 2ms SITOUT IHAN SAMANTIEN SALAMANA. MITÄÄÄÄÄÄÄASÖASÖÄDÖÄADSÄÄGHHH
JA VITTU JOS VIELÄ KERRAN LIMP CALLAAT REISSUN JA SNAP CALLAAT SHOVEN HIENOLLA KYMPPI YSI SUITTARILLAS NIIN TUUN JA TUNGEN SEN SUN PERSEESEEEEEEN POIKITTAISISNBJDANDSJNNNNN
MITÄÄÄÄÄÄÄ VITUUA PALJON KIINNOSTAA TAAS PELATA IHAN TURHASSA KUOPASSA HETI ALKUUN TAAS: JA PITÄIS TAAS KOITTAA JOTAIN VITTU SAATANA KEHITTTÄÄ PELIÄ JA MIETTIÄ JOTAIN HIENOJA SYSTEEMEJÄ KUN YMPÄRILLÄ ON VAAAN VITITUTIUTIUAIUTAIUAITUIUTAIUTIUTA VITUN ÄÄLIÖITÄ PALJON KIINNOSTAA MIETTIÄ MIKÄ SEN AJATUSTAPA TOSSAKIN ON KUN EI SILLÄ LIIKU MITÄÄN VITUTUTUTUTUTTU PÄÄSSÄ PERRRRKELE KUN ÄRRRRSYTTTÄÄÄÄÄ
Ihan 100 varma on että vihuilla on 1) vitun apuohjelma jolla näkee mun kortit (mahdollisesti TALONPELAAJILLA) 2) vitun salaliitto jossa paska-apinat mesettää ja punoo juonia miten mua vois parhaiten saada tilttiin ja puskea pois poteista 3) saitit on tasan tarkkaan rigattu, saattaa olla niin että ne on huomanneet miten mä vittuilen vastustajille ja rankaisee siitä riggaamaalla sopivasti
Noista kolmesta olen varmempi kuin ilmaston lämpenemisestä
Tämmöstä jaksa hullukaan, mitä vittua kun viatonta ihmistä vaan kiusataan vaikka kuinka yrittää parhaansa. Ja saatanan paskimmat pelaajat ikinä saa kaiken lusikalla valmiiks pureksittuna, OTA SIITÄ OTA OTA OTA FLOPPAA TAAS SETTI
Vittu mä hajotan kohta jotain ja lopetan paskapokerin ikinä enää pelaa mitään paskaspakspaksapkaskaakskasdlkasdjhlasdjlksadjkla VOIHAN KAKKA SANON MINÄ!
JA SAATANA ANTAA OLLA VIIMINEN KERTA KUN PELAAT NIIN HELVETIN PASKASTI JA JOO TULEEHAN SIELTÄ PÖYTÄÄN JOKU KÄSITTÄMÄTÖN 35677ssss JA SIT VITTU INSTA INSTA INSTA 2ms SITOUT IHAN SAMANTIEN SALAMANA. MITÄÄÄÄÄÄÄASÖASÖÄDÖÄADSÄÄGHHH
JA VITTU JOS VIELÄ KERRAN LIMP CALLAAT REISSUN JA SNAP CALLAAT SHOVEN HIENOLLA KYMPPI YSI SUITTARILLAS NIIN TUUN JA TUNGEN SEN SUN PERSEESEEEEEEN POIKITTAISISNBJDANDSJNNNNN
$1/$2 No Limit Holdem
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG ($38)
UTG+1 ($24.10)
CO ($68.40)
BTN ($193.15)
SB ($218.30)
Hero (BB) ($449)
Pre-Flop: ($3, 6 players) Hero is BB QA
UTG goes all-in $38, 3 folds, SB calls $37, Hero goes all-in $447, SB goes all-in $180.30
Flop: J4
10
($665.30, 3 players, 3 all-in)
Turn: 8($665.30, 3 players, 3 all-in)
River: 7($665.30, 3 players, 3 all-in)
Final Pot: $1,136.90
Hero shows
QA
UTG shows
77
SB shows
109
SB wins $471.60 (net +$253.30)
Hero collects $230.70 (net -$218.30)
UTG lost $38
-

Vittu kun vituttaa vieläkin. Istun töissä ja päässä pyöri vaan pokeri-vitutus. PRKL.
Ei mulla muuta raportoitavaa!
Ei mulla muuta raportoitavaa!
-

Sweet. Hyvä viikonloppu ja 2k uppia. Tuli hyvään saumaan. Itseluottamus takaisin ja paistit poikki ja pinoon PUM PUM PUM. Tällä kertaa ratkaisuna se, että aloin pelaamaan huonommin. Tai siis, en keskittynyt niin 110% intensiivisesti ja koittanut maksimoida marginaalitilanteiden EV:tä (jossa sitä paitsi luultavimmin sukkaan ja teen aina sen väärän valinnan). Perus robo grindausta naks naks naks naks ilman sen syvällisempää. Kun ei ole niin emotionaalisesti investoinut peliin eikä ole miettinyt joka liikettä niin intohimolla ei piittaa niin paljoa vaikka tuleekin ohiveto / cooler. Marginaalispotti turnilla sekavaa viikonloppuvihua vastaan OOP -> check foldaan ja seuraava käsi. Turha stressata niin paljoa että onko mun peli nyt kamalan exploitattavissa kun vastassa on joku random viikonloppu härö joka kuitenkin häipyy samantien kun tuplaa tai bustaa enkä pelaa sitä vastaan yhtään kättä enää ikinä.
Ja tietty hyvin runnaaminen auttaa kans.
Luulen että tuossa on jotain totuuden siementäkin. (superbowl!) viikonloppuna kannattaa pelata yksinkertaisempaa eikä miettiä vihujen lineja ihan niin syvällisesti. Pöydät on kuitenkin täynnä porukkaa jonka oma peli on ihan sekaisin, kikkailu- tai kännivaihde päällä, joten käsien täsmälukeminen on usein mahdotontakin. Joku jossain just sanoikin, että viikonloppuna printataan rahaa ja viikolla pelataan pokeria.

Pistetääs yks käsikin vaihteeksi. Lähinnä tuo river. Vihu on 86/11 paisti (29 kättä), River agg % = 10% (sample 10). Lähinnä ajatuksena oli ottaa paistivaluet Ax:ltä. Väri täyttyi (samoin kuin 89 jo turnilla) mutta en tiedä pystynkö kippaamaankaan jos checkaan niin on parempi betata itse. Olisiko ollut parempi lyödä vähemmän jotta Ax maksaa useammin (vaikka paremman käden reissuun ei voi kipata)? Toisaalta koko ajan pläni oli bet-bet-shove ja valuet loose passiven ässältä, mutta muuttuuko plan kun kaikki vedot osuu?
Miten eroaa jos kädessä on AQ, AJ, A2?
Ja tietty hyvin runnaaminen auttaa kans.
Luulen että tuossa on jotain totuuden siementäkin. (superbowl!) viikonloppuna kannattaa pelata yksinkertaisempaa eikä miettiä vihujen lineja ihan niin syvällisesti. Pöydät on kuitenkin täynnä porukkaa jonka oma peli on ihan sekaisin, kikkailu- tai kännivaihde päällä, joten käsien täsmälukeminen on usein mahdotontakin. Joku jossain just sanoikin, että viikonloppuna printataan rahaa ja viikolla pelataan pokeria.

Pistetääs yks käsikin vaihteeksi. Lähinnä tuo river. Vihu on 86/11 paisti (29 kättä), River agg % = 10% (sample 10). Lähinnä ajatuksena oli ottaa paistivaluet Ax:ltä. Väri täyttyi (samoin kuin 89 jo turnilla) mutta en tiedä pystynkö kippaamaankaan jos checkaan niin on parempi betata itse. Olisiko ollut parempi lyödä vähemmän jotta Ax maksaa useammin (vaikka paremman käden reissuun ei voi kipata)? Toisaalta koko ajan pläni oli bet-bet-shove ja valuet loose passiven ässältä, mutta muuttuuko plan kun kaikki vedot osuu?
Miten eroaa jos kädessä on AQ, AJ, A2?
$1/$2 No Limit Holdem
5 Players
Stacks:
UTG ($216.90)
CO ($233.30)
BTN ($40)
Hero (SB) ($293.95)
BB ($200)
Pre-Flop: ($3, 5 players) Hero is SB KA
1 fold, CO calls $2, 1 fold, Hero raises to $12, 1 fold, CO calls $10
Flop: A7
10
($26, 2 players)
Hero bets $20, CO calls $20
Turn: 6($66, 2 players)
Hero bets $48, CO calls $48
River: 6($162, 2 players)
Hero bets $162, CO folds
Final Pot: $484
Hero wins $322 (net +$80)
CO lost $80
-

Täys paisti kyl ite oon, mut ite löisin just jotain ~90 riverillä, et heikot Ax maksais. AQ/AJ samat, A2 löisin blockkerin jotain 40 ja foldaisin shoveen. Eiköhän vihulla ollu tossa KK/QQ/Tx
- Lyotyy
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Hmmm. Ehkäpä pitäis miettiä riverin betsizingia vähän enempi. Aika usein vaan laitan sen standardi 2/3-3/4 pottia, ehkä väliin pitäis laittaa pienempiäkin.
Ollaanko tässä liian deep flopin stackaytymiseen? Pelin tuoksinassa olin ihan täydellä kaasulla viskomassa merkkejä sisään. Jälkikäteen alkoi tuntua ettei se niin kiva paikka ollutkaan. Vihu on 25/17, steal CO 25% fold to resteal 59%, flop checkraise 5% flop agg% 31%, 3k käden sample. riidit:
Vihulle tiukka range stoveen
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 39.417% 37.95% 01.47% 9768 378.00 { Qh9h }
Hand 1: 60.583% 59.11% 01.47% 15216 378.00 { QQ-TT, AKs, 98s, AKo }
Mä lyön ja se maksaa potissa 39+26+26=91 ja stackeissa 363 jäljellä eli pitäis maksaa 363:454 eli tarvis olla 44% equity jos oletetaan ettei se koskaan kippaa kun se checkreissaa. Vaikka range on aika tiukka niin ainakaan kauheasti plussaEV:tö ei stackaytymisestä seuraa. Enkä oikein tiedä mitä käsiä tuonne lisäisi, jos lisää vaikka QJ niin on edelleen vain alle 42%
Eli ehkä toi ois pitänyt maksaa ja turnilla olis kuoltu sitten joka tapauksessa.
Tommonen **ttumainen tilanne sitten, vihu on 20/15 tagi button steal 40% fold to resteal 25% (sample 4) (400 kättä). Turnilla tulee sen verran outteja etten malttanut olla barreloimatta itsepäistä JJ-KK:ta esim. Ei kai tossa voi kipatakaan? Vaikka vaikuttaa pahalta tuo minreissu, worst case vastassa on AcXc
Ollaanko tässä liian deep flopin stackaytymiseen? Pelin tuoksinassa olin ihan täydellä kaasulla viskomassa merkkejä sisään. Jälkikäteen alkoi tuntua ettei se niin kiva paikka ollutkaan. Vihu on 25/17, steal CO 25% fold to resteal 59%, flop checkraise 5% flop agg% 31%, 3k käden sample. riidit:
check calls AK on Q44ss instead of cbetting
$1/$2 No Limit Holdem
6 Players
Stacks:
UTG ($363.10)
UTG+1 ($228)
CO ($402.35)
Hero (BTN) ($551.45)
SB ($146.15)
BB ($149.90)
Pre-Flop: ($3, 6 players) Hero is BTN 9Q
2 folds, CO raises to $6, Hero raises to $18, 2 folds, CO calls $12
Flop: J10
Q
($39, 2 players)
CO checks, Hero bets $26, CO raises to $76, Hero raises to $184, CO goes all-in $308.35, Hero calls $200.35
Turn: 4($731.70, 2 players, 1 all-in)
River: 4($731.70, 2 players, 1 all-in)
Final Pot: $1,536.40
Hero shows
9Q
CO shows
KA
CO wins $804.70 (net +$402.35)
Hero lost $402.35
Vihulle tiukka range stoveen
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 39.417% 37.95% 01.47% 9768 378.00 { Qh9h }
Hand 1: 60.583% 59.11% 01.47% 15216 378.00 { QQ-TT, AKs, 98s, AKo }
Mä lyön ja se maksaa potissa 39+26+26=91 ja stackeissa 363 jäljellä eli pitäis maksaa 363:454 eli tarvis olla 44% equity jos oletetaan ettei se koskaan kippaa kun se checkreissaa. Vaikka range on aika tiukka niin ainakaan kauheasti plussaEV:tö ei stackaytymisestä seuraa. Enkä oikein tiedä mitä käsiä tuonne lisäisi, jos lisää vaikka QJ niin on edelleen vain alle 42%
Eli ehkä toi ois pitänyt maksaa ja turnilla olis kuoltu sitten joka tapauksessa.
Tommonen **ttumainen tilanne sitten, vihu on 20/15 tagi button steal 40% fold to resteal 25% (sample 4) (400 kättä). Turnilla tulee sen verran outteja etten malttanut olla barreloimatta itsepäistä JJ-KK:ta esim. Ei kai tossa voi kipatakaan? Vaikka vaikuttaa pahalta tuo minreissu, worst case vastassa on AcXc
$1/$2 No Limit Holdem
6 Players
Stacks:
UTG ($83.65)
UTG+1 ($336.10)
CO ($257.80)
BTN ($396.05)
Hero (SB) ($460.55)
BB ($58.80)
Pre-Flop: ($3, 6 players) Hero is SB 710
2 folds, CO calls $2, BTN raises to $8, Hero raises to $28, 1 fold, CO folds, BTN calls $20
Flop: 106
A
($60, 2 players)
Hero bets $36, BTN calls $36
Turn: 5($132, 2 players)
Hero bets $82, BTN raises to $164, Hero calls $82
River: 9($460, 2 players)
Hero checks, BTN goes all-in $168.05, Hero folds
Final Pot: $1,085.05
BTN wins $625.05 (net +$229.00)
CO lost $2
Hero lost $228
-

Se ei vaan ikinä lopu. 350 käden sessio, rontti kilo alas, isoin voitettu potti 50bbs ja sekin työn ja tuskan takana:
Vastassa 80/14 vihu joka donk bettaa 56%. Noin pelattuna, kuinka usein olen biitattu riverillä ja kuuluu jättää vbet tekemättä? Kerta kerrasta? Kippi onkin sitten helppo tuohon reissuun varsinkin kun on session viime metrit ja paskaa on satanut roottoriin koko ajan
3 handed. Olen aktiivinen 3bettaamaan preflop ja sama vihu 4bet shovesi samassa tilanteessa edellisellä orbitilla. Selkee kipin paikka, justiinsa
Mitä vitun vitun järkeä on checkreissata toi turni? Mitäääääh?
No YLLÄRI. Nuo osuu n kerta kerrasta. 30% stackista sisään 3b maksamalla J9s:llä, kyllä tuolla pelillä ansaitseekin potin.
No ylläri. Kai tässä pitäis kipata flopin reissuun tms. Vihu 50/12 drooler
Ikinä oo osunut MIHINKÄÄN. Taas käsienlukuharjoitus, mitä vittua sillä voi olla? 78?
Rahaa pitäis saada jostain. Teoriassa sitä tulee mm. siitä että paistikas vihu maksaa huonommalla kädellä kun value bettaan. Käytännössä en usko tuohon teoriaan. En muista milloin olisi viimeksi käynyt niin. Ehkä joskus 2008. Jos mulla onkin parempi käsi niin mitä väliä sillä on, paisti kippaa muuten, maksaa kun on edellä tai tulee vetämään ohi:
Lähinnä profitia pystyy saamaan silloin tällöin solideja reguja vastaan pelaamalla
mutta paisteilta ei mitään heru!
$1/$2 No Limit Holdem
3 Players
Stacks:
BTN ($402.94)
SB ($225.70)
Hero (BB) ($231.45)
Pre-Flop: ($3, 3 players) Hero is BB 44
BTN raises to $7, SB folds, Hero raises to $25, BTN calls $18
Flop: QA
A
($51, 2 players)
Hero bets $31, BTN raises to $72, Hero goes all-in $175.45, BTN folds
Final Pot: $492.45
Hero wins $328.45 (net +$97)
BTN lost $97
Vastassa 80/14 vihu joka donk bettaa 56%. Noin pelattuna, kuinka usein olen biitattu riverillä ja kuuluu jättää vbet tekemättä? Kerta kerrasta? Kippi onkin sitten helppo tuohon reissuun varsinkin kun on session viime metrit ja paskaa on satanut roottoriin koko ajan
$2/$4 No Limit Holdem
8 Players
Stacks:
UTG ($503.56)
UTG+1 ($184.77)
MP1 ($440.70)
Hero (MP2) ($401)
CO ($271.38)
BTN ($109.30)
SB ($124.55)
BB ($47)
Pre-Flop: ($6, 8 players) Hero is MP2 5A
1 fold, UTG+1 calls $4, MP1 calls $4, Hero raises to $22, 4 folds, UTG+1 folds, MP1 calls $18
Flop: 107
A
($54, 2 players)
MP1 bets $12, Hero calls $12
Turn: A($78, 2 players)
MP1 checks, Hero bets $56, MP1 calls $56
River: 8($190, 2 players)
MP1 checks, Hero bets $115, MP1 raises to $230, Hero calls $115
Final Pot: $1,297
MP1 shows
A8
MP1 wins $647 (net +$327)
UTG+1 lost $4
Hero lost $320
3 handed. Olen aktiivinen 3bettaamaan preflop ja sama vihu 4bet shovesi samassa tilanteessa edellisellä orbitilla. Selkee kipin paikka, justiinsa
$1/$2 No Limit Holdem
3 Players
Stacks:
BTN ($336.75)
Hero (SB) ($233.20)
BB ($243)
Pre-Flop: ($3, 3 players) Hero is SB QQ
BTN raises to $6, Hero raises to $22, BB goes all-in $241, BTN folds, Hero goes all-in $211.20
Flop: 33
9
($458.20, 2 players, 2 all-in)
Turn: 9($458.20, 2 players, 2 all-in)
River: J($458.20, 2 players, 2 all-in)
Final Pot: $929.60
BB shows
KK
Hero shows
QQ
BB wins $481.20 (net +$238.20)
BTN lost $6
Hero lost $233.20
Mitä vitun vitun järkeä on checkreissata toi turni? Mitäääääh?
$2/$3 No Limit Holdem
4 Players
Stacks:
CO ($413.85)
Hero (BTN) ($306)
SB ($132)
BB ($774.25)
Pre-Flop: ($5, 4 players) Hero is BTN J10
1 fold, Hero raises to $9, 1 fold, BB calls $6
Flop: Q8
6
($20, 2 players)
BB checks, Hero checks
Turn: A($20, 2 players)
BB checks, Hero bets $14, BB raises to $42, Hero calls $28
River: 2($104, 2 players)
BB checks, Hero bets $81, BB calls $81
Final Pot: $530
BB shows
AJ
Hero shows
J10
BB wins $264 (net +$132)
Hero lost $132
No YLLÄRI. Nuo osuu n kerta kerrasta. 30% stackista sisään 3b maksamalla J9s:llä, kyllä tuolla pelillä ansaitseekin potin.
$2/$3 No Limit Holdem
5 Players
Stacks:
UTG ($130)
CO ($908.25)
BTN ($419.30)
Hero (SB) ($297)
BB ($747.85)
Pre-Flop: ($5, 5 players) Hero is SB JJ
UTG raises to $11, 2 folds, Hero raises to $36, 1 fold, UTG calls $25
Flop: AA
7
($75, 2 players)
Hero checks, UTG goes all-in $94, Hero calls $94
Turn: 8($263, 2 players, 1 all-in)
River: 4($263, 2 players, 1 all-in)
Final Pot: $524
UTG shows
J9
Hero shows
JJ
UTG wins $261 (net +$131)
Hero lost $130
No ylläri. Kai tässä pitäis kipata flopin reissuun tms. Vihu 50/12 drooler
$1/$2 No Limit Holdem
4 Players
Stacks:
Hero (CO) ($21.80)
BTN ($71.20)
SB ($126.55)
BB ($426.80)
Pre-Flop: ($3, 4 players) Hero is CO KQ
Hero raises to $7, 1 fold, SB calls $6, BB calls $5
Flop: 6K
6
($21, 3 players)
SB checks, BB checks, Hero bets $14, SB raises to $35, BB folds, Hero calls $21
Turn: Q($91, 2 players)
SB goes all-in $84.55, Hero calls $84.55
River: 3($260.10, 2 players, 1 all-in)
Final Pot: $518.20
SB shows
67
Hero shows
KQ
SB wins $258.10 (net +$131.55)
BB lost $7
Hero lost $126.55
Ikinä oo osunut MIHINKÄÄN. Taas käsienlukuharjoitus, mitä vittua sillä voi olla? 78?
$1/$2 No Limit Holdem
3 Players
Stacks:
Hero (BTN) ($327.45)
SB ($306.94)
BB ($224.70)
Pre-Flop: ($3, 3 players) Hero is BTN KA
Hero raises to $6, SB folds, BB calls $4
Flop: Q2
7
($13, 2 players)
BB checks, Hero bets $10, BB calls $10
Turn: 8($33, 2 players)
BB checks, Hero bets $24, BB raises to $68, Hero calls $44
River: 2($169, 2 players)
BB goes all-in $140.70, Hero folds
Final Pot: $477.70
BB wins $308.70 (net +$84)
Hero lost $84
Rahaa pitäis saada jostain. Teoriassa sitä tulee mm. siitä että paistikas vihu maksaa huonommalla kädellä kun value bettaan. Käytännössä en usko tuohon teoriaan. En muista milloin olisi viimeksi käynyt niin. Ehkä joskus 2008. Jos mulla onkin parempi käsi niin mitä väliä sillä on, paisti kippaa muuten, maksaa kun on edellä tai tulee vetämään ohi:
$1/$2 No Limit Holdem
6 Players
Stacks:
UTG ($116.75)
UTG+1 ($196)
CO ($212.70)
BTN ($112.90)
SB ($143.70)
Hero (BB) ($502.35)
Pre-Flop: ($3, 6 players) Hero is BB KJ
4 folds, SB calls $1, Hero raises to $6, SB calls $4
Flop: 10A
Q
($12, 2 players)
SB bets $12, Hero raises to $34, SB calls $22
Turn: 5($80, 2 players)
SB checks, Hero bets $62, SB calls $62
River: Q($204, 2 players)
SB checks, Hero bets $204, SB goes all-in $41.70
Final Pot: $734.10
SB shows
10Q
Hero shows
KJ
SB wins $284.40 (net +$140.70)
Hero collects $162.30 (net -$143.70)
Lähinnä profitia pystyy saamaan silloin tällöin solideja reguja vastaan pelaamalla
$1/$2 No Limit Holdem
6 Players
Stacks:
UTG ($217.55)
UTG+1 ($200)
CO ($497.75)
Hero (BTN) ($429.70)
SB ($187)
BB ($272.04)
Pre-Flop: ($3, 6 players) Hero is BTN 66
3 folds, Hero raises to $6, SB raises to $22, 1 fold, Hero calls $16
Flop: K9
2
($46, 2 players)
SB checks, Hero checks
Turn: 10($46, 2 players)
SB bets $28, Hero calls $28
River: 5($102, 2 players)
SB bets $94, Hero calls $94
Final Pot: $577
Hero shows
66
SB shows
A7
Hero wins $287 (net +$143)
SB lost $144
mutta paisteilta ei mitään heru!
-

Pokerit on nyt pääasiassa jäähyllä, kun emolevy on korjaamolla. Tein lyhyen talvilomareissun Lontooseen ja ymppäsin matkaan casinopoksuttelua. Paikkana Grosvenor Victoria. Metrolla lähimmälle pysäkille ja jalkaisin perille. Katu vaikuttaisi olevan jotain arabi-aluetta Halal-liha-liikkeineen enkä henk koht kävelisi kotiin sieltä turnauksen ykköspalkinto povarissa. No, kasinolla oli yksi aika kookas kerros täynnä poksupöytiä, varmaan joku 30 pöytää. Käynnissä oli 30+10 punnan turnaus johon ajattelin mennä mutten sitten ehtinyt, ja laitoin itseni jonoon £1/2 pöytään. Reilu puol tuntia sai odotella ennenkuin uus pöytä avattiin.
Pöydässä oli sekalainen valikoima pelaajia, muutama eka paikka oli jo täynnä ja valkkasin sopivalta vaikuttavan naamariideihin pohjautuen. Pelaajat
1: Vanha englantilainen harmaapartainen herrasmies. Aluksi limppaili melkein joka pottiin, sitten tuntui tiukentavan ja myös reissutteli preflop ilmeisesti hyvillä käsillä (AQs näin).
2: Vanha arabimainen superpaisti. Limppasi joka pottiin ja makseli floppeja ja turneja ja tuijotti korttejaan pitkän aikaa riverillä ilmeellä "mitähän vittua mulla oikein on?" ennen kuin kippasi. Reloadasi about 4 kertaa ja alun jälkeen pysyi shorttina suurimman osan aikaa
3: Nuori isompaan pöytään jonottava tyyppi jonka kanssa kalistelin muutamaan otteeseen. En oikein päässyt selville oliko tolkuissaan vai ei. Kun vaihtoi isompaan tilalle tuli paistikas nuori arabi.
4: "HERO" = paisti
5: Semiseurallinen mukavanoloinen tyyppi joka jutusteli silloin tällöin jotain, vähän passiivisen oloinen pelaajana mutta vaikutti tietävän missä mennään. Myöhemmin tilalle vaihto paikan 7 aasialainen, saadakseen position paistiin...
6: LAG nuori pokersuperstar-puoliarabi. Jonotti isompaan pöytään, LAGaili, jotain squeezaamisen tyylistä välillä. Reissasi ja käytännössä maksoi superpaistin (2) limp rereissu puskun 25bb QJo:lla ja kräkkäsi kunkut. Tyypin häivyttyä tilalle tuli suomalaisen oloinen TAG
7: 30v lippispäinen hyvä pelaaja (?). Reissutteli paistilimppauksia preflop runsaasti. Myöhemmin aasialainen hupipelaaja
8: Vanha kivi
Pöytä oli melko hiljainen eikä table talkkia ollut kovinkaan paljoa. Olin jotenkin itse mukavuusalueen ulkopuolella, kuumissaan, hikinen ja vieraassa ympäristössä vieraalla kielellä. Livekokemusta ei liikoja ole ja iso osa kapasiteetista meni sen miettimiseen mitä kuuluu tehdä missäkin kohtaa, miten laitetaan merkit että se ei ole maksu vaan reissu, miten kauhea tellboxi olen, yleiseen jännäämiseen jne. Alunperin tarkoitus oli varata kaksi biniä mutta vaimo ryösti osan rahoista ja piti ostaa vähän juomaakin, eli ostin sisään 200 ja lompsaan jäi vielä 170£.
Jaha, ruokaa täs välissä, sitten käsiä....
Pöydässä oli sekalainen valikoima pelaajia, muutama eka paikka oli jo täynnä ja valkkasin sopivalta vaikuttavan naamariideihin pohjautuen. Pelaajat
1: Vanha englantilainen harmaapartainen herrasmies. Aluksi limppaili melkein joka pottiin, sitten tuntui tiukentavan ja myös reissutteli preflop ilmeisesti hyvillä käsillä (AQs näin).
2: Vanha arabimainen superpaisti. Limppasi joka pottiin ja makseli floppeja ja turneja ja tuijotti korttejaan pitkän aikaa riverillä ilmeellä "mitähän vittua mulla oikein on?" ennen kuin kippasi. Reloadasi about 4 kertaa ja alun jälkeen pysyi shorttina suurimman osan aikaa
3: Nuori isompaan pöytään jonottava tyyppi jonka kanssa kalistelin muutamaan otteeseen. En oikein päässyt selville oliko tolkuissaan vai ei. Kun vaihtoi isompaan tilalle tuli paistikas nuori arabi.
4: "HERO" = paisti
5: Semiseurallinen mukavanoloinen tyyppi joka jutusteli silloin tällöin jotain, vähän passiivisen oloinen pelaajana mutta vaikutti tietävän missä mennään. Myöhemmin tilalle vaihto paikan 7 aasialainen, saadakseen position paistiin...
6: LAG nuori pokersuperstar-puoliarabi. Jonotti isompaan pöytään, LAGaili, jotain squeezaamisen tyylistä välillä. Reissasi ja käytännössä maksoi superpaistin (2) limp rereissu puskun 25bb QJo:lla ja kräkkäsi kunkut. Tyypin häivyttyä tilalle tuli suomalaisen oloinen TAG
7: 30v lippispäinen hyvä pelaaja (?). Reissutteli paistilimppauksia preflop runsaasti. Myöhemmin aasialainen hupipelaaja
8: Vanha kivi
Pöytä oli melko hiljainen eikä table talkkia ollut kovinkaan paljoa. Olin jotenkin itse mukavuusalueen ulkopuolella, kuumissaan, hikinen ja vieraassa ympäristössä vieraalla kielellä. Livekokemusta ei liikoja ole ja iso osa kapasiteetista meni sen miettimiseen mitä kuuluu tehdä missäkin kohtaa, miten laitetaan merkit että se ei ole maksu vaan reissu, miten kauhea tellboxi olen, yleiseen jännäämiseen jne. Alunperin tarkoitus oli varata kaksi biniä mutta vaimo ryösti osan rahoista ja piti ostaa vähän juomaakin, eli ostin sisään 200 ja lompsaan jäi vielä 170£.
Jaha, ruokaa täs välissä, sitten käsiä....
-

Olipas pitkä päivällinen...
Käsi 1
Käsi 2
Tässä vaiheessa poksuttelu on ihan kivaa ja laskeskelen ihania merkkejäni uudestaan ja uudestaan. Jälkikäteen ajateltuna pelasin varmasti ihan liian löysää. Syitä on monia, netissä on tottunut 6maxiin ja pelaa samalla tyylillä, kun nyt kerran on lomastaan varannut siivun pokeriin niin ei tee mieli haaskata sitä kyyläämiseen, ja muihin pelaajiin suhtautuu vielä henkilökohtaisemmin kun näkee niiden naamat - mitä toikin reissuttelee koko ajan, kyllä mäkin osaan!
Käsi 3
Reloadaan loput 170 ja olen huonossa välissä. Pieni perustiltti, joudun pelaamaan shorttina mikä ei nappaa ollenkaan, ja tiedän että enää ei pysty reloadaamaan ja että muut tietää sen kanssa. Lopun peliä ei nyt mitenkään erityiseksi nautinnoksi voi mainostaa.
Käsi 4
Hand 5
Myöhemmin kun vihu vaihtaa pöytää niin kysyn mitä sillä oli tuossa ja se vastaa jotain näsäviisasta kekkulointia. Novittujoo, 0% mahdollisuus että pelaan tässä elämässä sua vastaan vielä uudestaan, gahhhhh.
Hand 6
Sitten tein yhden "hienon" herocallin, olisko pöytä ollut T85KQ flush draw tms, mulla 77 positiossa, preflop limp-raise, flop check-call, turn check-check, river vihu bet < 1/2 pot, 55 setti...
Ja lopuksi
En sitten saanut edes matkamuisto-chippejä, samperi soikoon.
Käsi 1
UTG (7, lippispää) raise to 8, call, call, call, mulla LP:ssä AQhh. Maksan vaan kun en uskalla joutua UTG:n 4bettaamaksi kun käsi pelaa oikein mainiosti paisteja vastaan hyvässä positiossa. Potti siis about 40,
AT2r tms,
checkataan mulle, bettaan pienesti ja saan potin
Käsi 2
UTG (pelaaja 3) limps, mä limppaan perässä 54dd, LP (7, lippispää) raise to 12, superpaisti blindeissä calls, UTG calls, HERO calls
Pöytään muistaakseni KQTx4, kaikki streetit checkataan loppuun saakka, lippispää näyttää yhden ässän, odottelen että UTG tai paisti näyttää voittokäden mutta kun ei mitään kuulu näytän mun nelosen. Jakaja komentaa näyttämään molemmat kortit ja potti työnnetään mulle.
Tässä vaiheessa poksuttelu on ihan kivaa ja laskeskelen ihania merkkejäni uudestaan ja uudestaan. Jälkikäteen ajateltuna pelasin varmasti ihan liian löysää. Syitä on monia, netissä on tottunut 6maxiin ja pelaa samalla tyylillä, kun nyt kerran on lomastaan varannut siivun pokeriin niin ei tee mieli haaskata sitä kyyläämiseen, ja muihin pelaajiin suhtautuu vielä henkilökohtaisemmin kun näkee niiden naamat - mitä toikin reissuttelee koko ajan, kyllä mäkin osaan!
Käsi 3
UTG (pelaaja 3) raise to 7, mulla UTG+1 KK. Mietin vähän aikaa oikeaa reissukokoa mutta laitan sitten tasan 25. Muut kippaa ja UTG miettii vain lyhyen hetken ja nostaa sitten netti-4betillä johonkin 46£ tms. En muista tarkkaan stackiani, varmaan oli melko lailla 250 tuossa vaiheessa. Mietin voinko tehdä muuta mutta vaihtoehdot tuntuu kaikki ihme perseilyltä joten sanon notta ALL IN. Jänskättää jotenkin ihan saakutisti vaikka aika standardi tilanne. UTG maksaa melko nopeasti ja olisin valmis kääntämään kortit auki, mutta UTG pitää omansa kiinni jotenka annan sitten olla kun en uskalla säikkynä nyybiönä poiketa normista. Pöytään
QxxAx tms ja AKhan siellä oli.
Reloadaan loput 170 ja olen huonossa välissä. Pieni perustiltti, joudun pelaamaan shorttina mikä ei nappaa ollenkaan, ja tiedän että enää ei pysty reloadaamaan ja että muut tietää sen kanssa. Lopun peliä ei nyt mitenkään erityiseksi nautinnoksi voi mainostaa.
Käsi 4
99 UTG. Limppaan nörttinä. Muistaakseni foldaa blindeihin jossa BB edellisen käden vihu (pelaaja 3). Floppi
flop: QT5r
BB check, mä bet 4, call
turn: QT5J
BB check, mä bet 12, call. Varmaan ajattelin että bluffaan tossa jotain Tx käsiä pois mikä lienee aika tyhmää.
river: QT5JQ
BB check, mietin hetken ja check behind. Voitan.
Hand 5
Mulla stack jotain 150. UTG paisti limps, sama vihu (pelaaja 3, UTG+1) raise to 12. Mulla JJ, mietin vähän ja reraise to 35. Vihu reissaa paistia usein, ja meillä on kalisteluhistoriaa joten olen shippaamassa mielellään. No rontti vaan maksaa ja pöytään
flop: Q52 (74£ tms)
Vihu check, HERO bettaa melko nopeasti 50, vihu miettii hetken aikaa ja calls.
Nyt vituttaa. Flopin betsi oli hermoilun tulos. Jos bettaan niin tarvis betata vähemmän, 40 tms, eikä niin paniikki-instabettiä. Checkaaminen perässäkään ei olis lainkaan paha.
turn: Q52A (174£)
mulla on takana abouttiarallaa 75. Flopin jälkeen olen aikalailla luovuttanut käden. Jos pusken niin bluffi on pikkuinen, mikään parempi ei kippaa eikä huonompiakaan voi oikein kuvitella olevan ja maksavan.
river: Q52AA
Vihu bet 80, mä mietin aika pitkään mutta kippaan kun en keksi millä se muka bluffaisikaan ja kippaan.
Myöhemmin kun vihu vaihtaa pöytää niin kysyn mitä sillä oli tuossa ja se vastaa jotain näsäviisasta kekkulointia. Novittujoo, 0% mahdollisuus että pelaan tässä elämässä sua vastaan vielä uudestaan, gahhhhh.
Hand 6
Mulla KJcc, oisko stack jotain 100 tms. Limpattu potti, limpaan perässä keskivaiheilla, joku 5 pelaajaa.
Flop: Pöytään JT3 tai J93, rainbow muistaakseni. Superpaisti check, bettaan 10, muut kippaa ja superpaisti maksaa.
Turn: 8 tai 9 pöytään niin että board on JT93. Nyt superpaisti donkkaa 25. Potissa 30, vihun betsi 25 mutta paisti on tosi short, takana about 30 lisää. Mietin pitkään mitä ihmettä teen...pidän hyvin todennäköisenä että vihulla on >= 2 paria ja kippaan. Vaikka vastassa olis 2 paria niin mulla on 9 outtia, mutta fold equityä ei ole eikä oikein implareitakaan. Jostain syystä mietin vaan kippaamista tai puskemista kun maksaakin olis voinut. Tuo muuten saattaa olla mun isoja leakeja, eli mä en osaa maksaa varsinkaan turnilla. No en tiedä olisko tuota kuulunutkaan maksaa vai mitä olis pitänyt tehdä.
Sitten tein yhden "hienon" herocallin, olisko pöytä ollut T85KQ flush draw tms, mulla 77 positiossa, preflop limp-raise, flop check-call, turn check-check, river vihu bet < 1/2 pot, 55 setti...
Ja lopuksi
Mulla stack 44£ co. 3 limppausta ja shovetan 66. Button aasialainen huokailee hetken ja maksaa, muut kippailee ja 66 < KK. BUSTO
En sitten saanut edes matkamuisto-chippejä, samperi soikoon.
-

Helmikuu
Takkuaa takkuaa! Pelit jäi vähiin....tänään tuli emolevy vaihdosta (sama vika edelleen!) ja tuntui hyvältä pelata taas. Olen jauhanut työläppärillä 20:n HU sittareita paremman korvikkeeksi, ja siihen verrattuna cashi kunnon ympäristössä on ihan nannaa.
Nyt on rauhallisempi mieli ja kattelin aika monta videota tossa tauolla. Jotenkin tuli sellainen olo että pahana leakina mulla on sellainen pakonomainen survominen ja ei-vireänä olo. Nyt tuntuis taas siltä että on kirkkaat ajatukset ja visiot siitä mihin mennään. Katotaan miten kauan kestää kunnes ollaan taas apinatilteissä punaisen sumun sisällä chatti vinkuen.

Ton lisäksi sitten se live -370£ = -600$. Tiltittänyt, kun nyt ois ollut valuuttakurssit kohdillaan, muttei o pystynyt kotiutteleen.
HUSNG = $2016 eli -104$. Facebook poker 1,9M.
Takkuaa takkuaa! Pelit jäi vähiin....tänään tuli emolevy vaihdosta (sama vika edelleen!) ja tuntui hyvältä pelata taas. Olen jauhanut työläppärillä 20:n HU sittareita paremman korvikkeeksi, ja siihen verrattuna cashi kunnon ympäristössä on ihan nannaa.
Nyt on rauhallisempi mieli ja kattelin aika monta videota tossa tauolla. Jotenkin tuli sellainen olo että pahana leakina mulla on sellainen pakonomainen survominen ja ei-vireänä olo. Nyt tuntuis taas siltä että on kirkkaat ajatukset ja visiot siitä mihin mennään. Katotaan miten kauan kestää kunnes ollaan taas apinatilteissä punaisen sumun sisällä chatti vinkuen.

Ton lisäksi sitten se live -370£ = -600$. Tiltittänyt, kun nyt ois ollut valuuttakurssit kohdillaan, muttei o pystynyt kotiutteleen.
HUSNG = $2016 eli -104$. Facebook poker 1,9M.
-

Joo, lopputulos ei yllätä, mutta onko ihan pakko vittuilla?
$3/$6 No Limit Holdem
5 Players
Stacks:
UTG ($609)
CO ($650)
BTN ($734)
Hero (SB) ($616.20)
BB ($1,275.60)
Pre-Flop: ($9, 5 players) Hero is SB AA
UTG raises to $18, 2 folds, Hero raises to $72, 1 fold, UTG raises to $191, Hero goes all-in $544.20, UTG goes all-in $418
Flop: QA
J
($968.20, 2 players, 2 all-in)
Turn: 2($968.20, 2 players, 2 all-in)
River: 5($968.20, 2 players, 2 all-in)
Final Pot: $2,190.20
UTG shows
KK
Hero shows
AA
UTG wins $1,222 (net +$613)
Hero collects $7.20 (net -$609)