Pokeripäiväkirja.Nyt - Redux
kuupa kirjoitti:Perkeleen tuurihoukka, olisit mennyt poikki.
Jos tuo viimeinen viesti nyt ei nimenomaan tarkoittanut sitä, että lopullinen poikkimeno jo tapahtui, niin valitettavasti on hyvin vaikea nähdä mitään muutakaan vaihtoehtoa tulevaisuudessa. Tuollaisella riskienhallinnalla ei kerta kaikkiaan ole minkäänlaisia mahdollisuuksia pärjätä pidemmän päälle, oli sitten kuinka hyvä pelaaja tahansa. Toivottavasti Hero maksoi velkansa, kun siihen oli mahdollisuus, ja ymmärtää jatkossa jättää velan ottamisen pelaamista varten väliin. Jos kaikki kirjoitettu pitää paikkaansa eikä kyse ole vain trollaamisesta, kovin epätodennäköiseltä se valitettavasti vaikuttaa. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä...
- am7
Muutakaan tekemistä, niin kirjotanpa tänne jotain.
Kuoppasin tosiaan sitten koko nettirollin tuossa muutama päivä sitten, kuten lukija saattoi päätellä. 2750e/$3900, enkat meni kyllä uusiksi taas. Aluksi siis yhteen 2/4 PLO-pöytään nelisen biniä, kaikki vedot ohi eikä mm. yhtään settiä koko sessiossa. Loppua kohti tilttimaksuja ja -peliä. Mm. aivan umpisurkea maksu yhdellä parilla $1400 potissa. Lopussa tilttasin parista ohivedosta aivan silmittömästi, ja hain vain tilaisuutta saada kaikki sisään kohtalaisen hyvällä kädellä ja tuplata. 2/4:stä olisin halunnut postata käsiä, mutta jostain #"¤&% syystä ne ei kai tallentuneet.
Sen jälkeen oon tehny kaksi talletusta. Ensin 50e -> ~350e -> 0e. Sitten 150e -> 390e -> 50e. Kovin isoissa pöydissä en ole pelannut, mitä nyt PLO200:ssa kävin, ja hävisin yli $400 potin set under set. Mielenkiintoinen käsi kyllä, ja kun pelin jälkeen järkeilin, päättelin että fold oli melko helppo, jos nyt yleensä osaa settejä foldailla. Smooth call preflop ja flopilla, pusku turnilla kun mä lyön täyden potin -- oikestaan kaiken muun paitsi ässäparin voi sulkea pois, jos vihu on yhtään järjissään, ja peli ei ole ollut superaggressiivista. Tavalliseen tapaani maksoin kuitenkin lähes instana, enkä ehtinyt ynnäillä näitä havaintoja...
Vastapainoksi vielä pari hyvin pelattua kättä:
http://www.pokerhand.org/?1599752
http://www.pokerhand.org/?1599771 Fisuilua vihulta. Pistin pienemmälle setille, ja harkitsin valuen lyömistä jopa riverillä, mutta suorakortteja oli liikaa. Ei sieltä tosin c-r olisi tullut kuin saleteilta.
http://www.pokerhand.org/?1599800
Noh joo... En sitten ehtinyt maksaa vielä koko velkaa. Taipumukset huomioiden olisi kuitenkin kannattanut. Harmi, että tuo tilttipäivä sattui viikonlopulle, en ehtinyt kotiutella, kun pelitilillä oli hyvä summa rahaa. Tekstarilainoja on maksamatta vielä 1110e ja tilillä tätä kirjoittaessani 170e. Muita laskuja kolmatta sataa, eräpäivät tosin eivät ihan lähellä.
Vituttaa. Siihen päälle vielä se, että elämä aika sekaisin muutenkin. Ei niin, että olisi paljon tapahtumia ja kaikki solmussa. Peruskuviot vaan retuperällä, eikä tulevaisuudessa paljoa mitä odottaa. /C:stä kaikki.
- Pikkupelien Archie Karas aka. HERO
Kuoppasin tosiaan sitten koko nettirollin tuossa muutama päivä sitten, kuten lukija saattoi päätellä. 2750e/$3900, enkat meni kyllä uusiksi taas. Aluksi siis yhteen 2/4 PLO-pöytään nelisen biniä, kaikki vedot ohi eikä mm. yhtään settiä koko sessiossa. Loppua kohti tilttimaksuja ja -peliä. Mm. aivan umpisurkea maksu yhdellä parilla $1400 potissa. Lopussa tilttasin parista ohivedosta aivan silmittömästi, ja hain vain tilaisuutta saada kaikki sisään kohtalaisen hyvällä kädellä ja tuplata. 2/4:stä olisin halunnut postata käsiä, mutta jostain #"¤&% syystä ne ei kai tallentuneet.
Sen jälkeen oon tehny kaksi talletusta. Ensin 50e -> ~350e -> 0e. Sitten 150e -> 390e -> 50e. Kovin isoissa pöydissä en ole pelannut, mitä nyt PLO200:ssa kävin, ja hävisin yli $400 potin set under set. Mielenkiintoinen käsi kyllä, ja kun pelin jälkeen järkeilin, päättelin että fold oli melko helppo, jos nyt yleensä osaa settejä foldailla. Smooth call preflop ja flopilla, pusku turnilla kun mä lyön täyden potin -- oikestaan kaiken muun paitsi ässäparin voi sulkea pois, jos vihu on yhtään järjissään, ja peli ei ole ollut superaggressiivista. Tavalliseen tapaani maksoin kuitenkin lähes instana, enkä ehtinyt ynnäillä näitä havaintoja...
http://www.pokerhand.org/?1599752
http://www.pokerhand.org/?1599771 Fisuilua vihulta. Pistin pienemmälle setille, ja harkitsin valuen lyömistä jopa riverillä, mutta suorakortteja oli liikaa. Ei sieltä tosin c-r olisi tullut kuin saleteilta.
http://www.pokerhand.org/?1599800
Noh joo... En sitten ehtinyt maksaa vielä koko velkaa. Taipumukset huomioiden olisi kuitenkin kannattanut. Harmi, että tuo tilttipäivä sattui viikonlopulle, en ehtinyt kotiutella, kun pelitilillä oli hyvä summa rahaa. Tekstarilainoja on maksamatta vielä 1110e ja tilillä tätä kirjoittaessani 170e. Muita laskuja kolmatta sataa, eräpäivät tosin eivät ihan lähellä.
Vituttaa. Siihen päälle vielä se, että elämä aika sekaisin muutenkin. Ei niin, että olisi paljon tapahtumia ja kaikki solmussa. Peruskuviot vaan retuperällä, eikä tulevaisuudessa paljoa mitä odottaa. /C:stä kaikki.
- Pikkupelien Archie Karas aka. HERO
-

Redux - Viestit: 675
Wazaaaaap dudes and dudettes
Pelit menneet up and down sitten viime kirjoitteleman. Tai ensin dooown, sitten UP. Parempi näin, parempi fiilis
. Oli tosiaan vielä sitä velkaa, ja tilillä se mitä oli. Sen deposin ja hävisin. Sit oli taas sellanen sitsueissön, että tuli otettua taasen yks tekstarivippi, 400€. Sekin paloi, vaikka melko kauan sainkin jauhaa... Toissapäivänä otin vielä 200€ vipin, ja siitä on nyt sitten noustu. Saldo tällä hetkellä 1870€, ja nousu tehty ilman mitään mielettömiä hasardeja. No, mitä nyt PLO1000:ssa kävin ministäkkäilemässä vajaan $300 profitin.
Mutta fiilis on nyt ihan hyvä, peli on pysynyt hyvin kasassa yms. Pelailen varmaan viikonlopun yli näillä, sitten maanantaina kotiutusta. Kun ei se ehtis nyt tilille ennen maanantaita kuitenkaan, jos nyt kotiuttelis. Ekasta vipistä tullee huomenna perintä/muistutus, mutta muuten ei oo kauhea kiire niiden kanssa. Rapiat 1800€ on yhteissumma, ja muita laskuja varmaan ~250€. Mutta eiköhän se tästä lutviudu...
Vituttaahan tää pitemmän päälle, että vuoroviikoin kuljetaan taksilla ja pummataan bussikyytiä, syödään ravintolassa ja paistetaan Pirkan ranskalaisia (hieman karrikoiden)
. Vaatis jonkin sortin stabilisointia. Stop lossin voisin ainakin implementoida kattaukseen. Puoli kiloa miinusta ja peli poikki, vaikkapa.
Katselin tossa Sharkien fulliteksuvideon. Hyviä perusperiaatteita. Mäkin ehkä periaatteessa oon samankaltaisia noudattanut, mutta jotenkin niistä tulee lipsuttua jatkuvasti. Ja iskettyä kiinni potteihin, joista pitäis pysyä erossa (Tässä malliesimerkki, tällä kertaa vein potin. Melko järjetön muuvi, ihan hyvin voisin olla vetämässä lähinnä takaoven värisuoraa.
) Mutta video selkeytti kyllä peliä, ja otan siitä kyllä jotain mun peliini. Pelasin session fullia, joka jäi tällä kertaa miinukselle jonkun viitisenkymmentä bb. Yksi järjetön bluffi oikeastaan riitti vastaamaan tuosta tappiosta kokonaisuudessaan.
Huh, tappioenkat kyllä hirvittää edelleen.
Parempia aikoja... Holla ja silleen.
Pelit menneet up and down sitten viime kirjoitteleman. Tai ensin dooown, sitten UP. Parempi näin, parempi fiilis
Mutta fiilis on nyt ihan hyvä, peli on pysynyt hyvin kasassa yms. Pelailen varmaan viikonlopun yli näillä, sitten maanantaina kotiutusta. Kun ei se ehtis nyt tilille ennen maanantaita kuitenkaan, jos nyt kotiuttelis. Ekasta vipistä tullee huomenna perintä/muistutus, mutta muuten ei oo kauhea kiire niiden kanssa. Rapiat 1800€ on yhteissumma, ja muita laskuja varmaan ~250€. Mutta eiköhän se tästä lutviudu...
Vituttaahan tää pitemmän päälle, että vuoroviikoin kuljetaan taksilla ja pummataan bussikyytiä, syödään ravintolassa ja paistetaan Pirkan ranskalaisia (hieman karrikoiden)
Katselin tossa Sharkien fulliteksuvideon. Hyviä perusperiaatteita. Mäkin ehkä periaatteessa oon samankaltaisia noudattanut, mutta jotenkin niistä tulee lipsuttua jatkuvasti. Ja iskettyä kiinni potteihin, joista pitäis pysyä erossa (Tässä malliesimerkki, tällä kertaa vein potin. Melko järjetön muuvi, ihan hyvin voisin olla vetämässä lähinnä takaoven värisuoraa.
Huh, tappioenkat kyllä hirvittää edelleen.
Parempia aikoja... Holla ja silleen.
-

Ota heti rahat ulos ja maksa kaikki velkasi - ystävällinen neuvo.
"Perus downswingdepressiopostaus joka generoi hirveän lovefestin. Sammuttakaa joku valot, otetaan toisiamme kädestä ja lauletaan kumbalayaa." -Turms, Sharkien foorumilopetus viestiin.
- stars10
HERO kirjoitti:Vituttaahan tää pitemmän päälle, että vuoropäivin kuljetaan taksilla ja pummataan bussikyytiä, syödään ravintolassa ja paistetaan Pirkan ranskalaisia (hieman karrikoiden).
FMP
Heh hyvä fiilis my ass. Tai nyt on taas hyvä fiilis, mutta toissapäivänä hävisin yllättäen taas melkein kaiken. 1870 € -> ~30 €. Söihän se miestä. Ja mies Pirkan ranskalaisia. Mutta 30€ alkukassahan on melko passeli, ei ole kuin yksi suunta! Grindailin aluksi pienintä omppua, sitten pikkuteksuja jne. Tuli tosin melko alkuun käytyä PLO100:ssa shottailemassa +$83, ja myöhemmin PLO200:ssa jonkin verran enemmän, yhteensä taisin pöydissä viihtyä vain muutaman orbitin.
Nyt rolli taas 860 €.
Ei niin huonoa ettei... tajusin nimittäin vihdoin, että yhteen osoitteeseenhan mä olen kerta toisensa itseäni katkonut -- PLO200+ on vienyt rollit. Sitä on vaan ollut vähän vaikeampi tajuta, koska välillä siitä on rollit myös tehty. Varianssilla on kuitenkin keskeinen osansa, kumpaankin suuntaan. Lisäksi, voisi sanoa että mä itse teen omat downswingini ompussa. Alkuun vähän huonoa tuuria, ehkä joku vituttava ohiveto... and I'm sold. Lämpenen, muutun kärsimättömäksi, alan pelata kuin ne aasit jotka mua ohittelee vasemmalta ja oikealta. Napsuttelen reloadia pää märkänä. Lisäksi asia taitaa vaan olla niin, että mun PLO-peli on vähän eri tasolla kuin luulen. Ja vaikkei olisikaan, en pienellä stäkillä ja ajottain ehkä pelokkaana rahana kykene pelaamaan sitä optimaalisesti. En myöskään osaa täysin sopeutua tiettyihin pelaajatyyppeihin.
Muista peleistä ja pelimuodoista on tulosta tullut itse asiassa ihan hyvin. Poislukien ehkä kesän downswingin synkimmät ajat (tosin silloinkin käytiin mm. NL2000:ssa). Turnauksissakin saldo on itse asiassa kivasti vihreällä, vaikka olenkin turnauspelin kanssa välillä tuskaillut. Viimeksi viime viikolla tuli yksi kolmas sija tuottaen ~530 €. PLO200+ shortti saa siis toistaiseksi jäädä pitkäksi aikaa. Fullissa olen parempi, mutta aika varovainen saa siinäkin olla, jos isompiin pöytiin eksyy.
Laitetaan loppuun vielä jotain käsiä, -1840 € -sessiosta sekä eilisestä.
http://www.pokerhand.org/?1634035 Superaggressiivinen vihu lyö pf ja joka streetillä potillisen, suurin piirtein tuli mitä tuli.
http://www.pokerhand.org/?1634120 Sama vihu. Check-koolaileminen vituttaa, turnilla kylykeen. Oli onneks outteja, vaikka vähän lämmöissä puskinkin.
http://www.pokerhand.org/?1634144 "Perusbiitti", kepeä kaksiouttinen. WP buddy.
http://www.pokerhand.org/?1634160 Tähän en tiedä oikeaa pelitapaa. Kickereiden kanssa ollaan kyllä takullaa pulassa. Ja jos sökötän flopin, mitä teen kun pöydän aggressiivisin lyö potin (ja tietämättäni vedän kuollutta). Turnin voisi varmaan jopa check-foldata.
http://www.pokerhand.org/?1634187 Cooleri europöydässä. Solidipelaaja + tietty 3-bet-range + epäilyttävän pieni floplyönti --> QQ kävi mielessä. Turnilla overbet hämmensi, enkä voinut enää olla puskematta ysiparia, sainhan sen kaksiouttisen, jota floppimaksulla hain. Paska teki jälleen kauppansa...
http://www.pokerhand.org/?1634224 Edellisessä kädessä korotin pf, joten päätin nyt tehdä perinteisen, riskialttiin fisumoovin. Flopilla laitoin vihun käsille 66, 99, K9, (K6), AK, KQ, 87. Turnin lyönti samankokoinen kuin flopin reissu --> voi olla yhä vahva tai heikohko (tosin 87 ehkä tipahtaa pois). Riverillä jälleen samankokoinen lyönti. Nyt jätän 99, 66 ja K6:n pois laskuista. 87 pääsi perille, mutta on melko epätodennäköinen. QJ:n pelko aiheeton. Mulla oli siis voittokäsi. Tässä kohtaa mulle melko tyypillinen peli: en halunnut check-reissata vain vähän ja joutua ikävän tilanteen eteen, jos sieltä tulisi sittenkin pusku (vaikka siis riidasinkin itseni voittokädelle), vaikka olin kuitenkin valmis panemaan kaiken sisään. Puskin siis suoraan kaiken. Maksimivaluet
http://www.pokerhand.org/?1634292 And the award goes to...
Ei taida sharkien neuvoma tyyli ihan sopia mulle, tykkään tehdä tällaisia liikkeitä, ja tääkin oli varmaan tässä seurassa +EV. Mutta minkäs teet, jos kaveri pelaa päin *** ja osuu kuin unelma.
-

Laitetaan nyt vähän tiheämpää päivitystä, kun saadaan nauttia myötätuulesta.
Eilen taas pitkähkö sessio. Pelit +1090 €, saldo nyt 1820 € (eilisen entryn kirjoittaminen vei niin kauan, että ehdin sinä aikana jo grindata +130 €, siitä epäjohdonmukaisuus numeroissa). Kahdesta turnauksesta yksi rahasija, silläkin puolella jäätiin vähäsen plussalle.
PLO200 shortista pysyin erossa, kuten oli tarkoitus. Fullipöydässä käväisin tehden pienen tappion. Session lopussa lyhyehkö visiitti PLO100 shorttiin, mistä postasin mielenkiintoisimman käden omahapalstalle.
Selailin päiväkirjaa taaksepäin (onpa muuten hirveä kontrasti ekan ja tokan sivun välillä
). Donatointia isoissa omppupöydissä ei ole näemmä tullut kovin paljon dokumentoitua, mutta kyllä sitä on tapahtunut. Joukossa toki hyvinkin pelattuja käsiä, ja biittejä isoissa poteissa, mutta rehellisesti sanottuna mulla on huonoa peliä takana PLO:ssa paljon. No limitissäkin on tullut tilttailtua satunnaisesti, mutta kyllä se sylttytehdas taitaa mun kohdalla olla nuo isot omenat. Siispä maltetaan nyt mieli.
Suhteellisen satumaiset nousut 30 € --> 1820 € taas kahteen päivään ilman suurta systemaattista gamblaamista tyydyttää tällä hetkellä oikein paljon. Merkillepantavaa on kuitenkin, että se minkä yhdessä päivässä rikoin, kesti kaksi päivää korjata (jos tämä olis universaalisti tavallista, ei voisi hirveästi valittaa, usein korjaaminen vie kauemmin).
Harmi vaan että taas ollaan siinä tilanteessa, että on pakko tehdä suuren luokan kotiutus, koska "veljenpoikia" on vielä maksettava ja kiireesti. Onneksi rakebackia on kertynyt jo mukava summa. Ja toivottavasti seuraavakin pelisessio on rikastava kokemus.
Yksi luova peli vihulta viime sessiosta tähän loppuun. Käsihistoriaa ei tallentunut, joten laitetaan manuaalisesti:
NL200 full. Korotan AQ offarin utg 4,5bb. Kolme maksajaa.
Flop 3
6
Q
Potti 39, lyön ensimmäisenä 31. MP minireissaa ~75bb:n stäkillä, kaksi muuta kippaa. Epäilyttävää, mutta päätän maksaa. Turn Q
, nyt on ainakin outteja jos vihulla on setti. Lyön loput, vihu miettii pitkään ja maksaa sitten, näyttää vitosparin.
Sinänsä onnekas sessio, että setupeja ei tullut. Ei yhtään yli 200bb:n pottia, ja muutama hassu settikin osui lähinnä ministäkeille (grrr niitä 15-30bb kaloja on riesaksi asti). Kaksi kertaa hävisin koko stäkkini (alle 75bb kuitenkin), kumpikin meni toiselle suomalaiselle ja omasta syystä, kun halusin voittaa joka potin.
Later...
Eilen taas pitkähkö sessio. Pelit +1090 €, saldo nyt 1820 € (eilisen entryn kirjoittaminen vei niin kauan, että ehdin sinä aikana jo grindata +130 €, siitä epäjohdonmukaisuus numeroissa). Kahdesta turnauksesta yksi rahasija, silläkin puolella jäätiin vähäsen plussalle.
PLO200 shortista pysyin erossa, kuten oli tarkoitus. Fullipöydässä käväisin tehden pienen tappion. Session lopussa lyhyehkö visiitti PLO100 shorttiin, mistä postasin mielenkiintoisimman käden omahapalstalle.
Selailin päiväkirjaa taaksepäin (onpa muuten hirveä kontrasti ekan ja tokan sivun välillä
Suhteellisen satumaiset nousut 30 € --> 1820 € taas kahteen päivään ilman suurta systemaattista gamblaamista tyydyttää tällä hetkellä oikein paljon. Merkillepantavaa on kuitenkin, että se minkä yhdessä päivässä rikoin, kesti kaksi päivää korjata (jos tämä olis universaalisti tavallista, ei voisi hirveästi valittaa, usein korjaaminen vie kauemmin).
Harmi vaan että taas ollaan siinä tilanteessa, että on pakko tehdä suuren luokan kotiutus, koska "veljenpoikia" on vielä maksettava ja kiireesti. Onneksi rakebackia on kertynyt jo mukava summa. Ja toivottavasti seuraavakin pelisessio on rikastava kokemus.
Yksi luova peli vihulta viime sessiosta tähän loppuun. Käsihistoriaa ei tallentunut, joten laitetaan manuaalisesti:
NL200 full. Korotan AQ offarin utg 4,5bb. Kolme maksajaa.
Flop 3
6
Q
Potti 39, lyön ensimmäisenä 31. MP minireissaa ~75bb:n stäkillä, kaksi muuta kippaa. Epäilyttävää, mutta päätän maksaa. Turn Q
, nyt on ainakin outteja jos vihulla on setti. Lyön loput, vihu miettii pitkään ja maksaa sitten, näyttää vitosparin. Sinänsä onnekas sessio, että setupeja ei tullut. Ei yhtään yli 200bb:n pottia, ja muutama hassu settikin osui lähinnä ministäkeille (grrr niitä 15-30bb kaloja on riesaksi asti). Kaksi kertaa hävisin koko stäkkini (alle 75bb kuitenkin), kumpikin meni toiselle suomalaiselle ja omasta syystä, kun halusin voittaa joka potin.
Later...
Viimeksi muokannut Redux päivämäärä 29.10.2007 10:47:56, muokattu yhteensä 1 kerran
-

Miten olis nyt jos ainakin 1200€ ottaisit ulos, että saisit vanhimmat laskut maksettua ja niiden korot eivät enää kasvaisi. Tyhmää antaa koron juosta, kun on rahaa maksaa velka pois.
Onnea peleihin ja pidä pää kylmänä, vaikka se vaikeaa onkin
Onnea peleihin ja pidä pää kylmänä, vaikka se vaikeaa onkin
- Del Piero
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Pelit jatkuivat eilen siitä, mihin viimeksi jäätiin. +590 €. Laitoin kotiutukseen reilut 1400 euroa, pelitilille jäi pyöreä kiloeuro.
Tein pari yritystä 100 k€ turnaukseen satelliittien kautta, tällä kertaa ei napannut. Maltoin olla ostamatta suoraan sisään, 130 € olisi ollut hinta. Kotiinpäin tämäkin päätös, grindataan nyt niin maltillisesti kuin mä vain parhaimmillani pystyn.
Kolmen päivän rushin päiväkohtainen keskiansio on nyt lähes 800 €. Laskin, että vuodessa rate tuottaisi messevät 292 000 €. Käyn tänään ostamassa muistilehtiön, täytyy alkaa tehdä listaa sopivista hankinnoista. Pitemmän aikavälin suunnitelmana on jossain vaiheessa perustaa yleishyödyllinen säätiö. Share the wealth!
Tein pari yritystä 100 k€ turnaukseen satelliittien kautta, tällä kertaa ei napannut. Maltoin olla ostamatta suoraan sisään, 130 € olisi ollut hinta. Kotiinpäin tämäkin päätös, grindataan nyt niin maltillisesti kuin mä vain parhaimmillani pystyn.
Kolmen päivän rushin päiväkohtainen keskiansio on nyt lähes 800 €. Laskin, että vuodessa rate tuottaisi messevät 292 000 €. Käyn tänään ostamassa muistilehtiön, täytyy alkaa tehdä listaa sopivista hankinnoista. Pitemmän aikavälin suunnitelmana on jossain vaiheessa perustaa yleishyödyllinen säätiö. Share the wealth!
-

HERO kirjoitti:Kolmen päivän rushin päiväkohtainen keskiansio on nyt lähes 800 €. Laskin, että vuodessa rate tuottaisi messevät 292 000 €. Käyn tänään ostamassa muistilehtiön, täytyy alkaa tehdä listaa sopivista hankinnoista. Pitemmän aikavälin suunnitelmana on jossain vaiheessa perustaa yleishyödyllinen säätiö. Share the wealth!
Kannattaiskohan laittaa vähän jäitä hattuun!!
Örveltämiseenkin kyllästyy aikanaan, ihan niin kuin Dharma parvekkeella naimiseen samalla fasaaneja ampuen. - Hauturi -
-

pokerihumppi - Viestit: 3013
- Lempipeli: Turnaus medium (< 100)
- Lempipelin koko: Full & Short
pokerihumppi kirjoitti:Kannattaiskohan laittaa vähän jäitä hattuun!!
Tai pikemminkin ranskalaisia pakkaseen tulevaisuuden varalle.
"Perus downswingdepressiopostaus joka generoi hirveän lovefestin. Sammuttakaa joku valot, otetaan toisiamme kädestä ja lauletaan kumbalayaa." -Turms, Sharkien foorumilopetus viestiin.
- stars10
HERO kirjoitti:Laitoin kotiutukseen reilut 1400 euroa, pelitilille jäi pyöreä kiloeuro.
Hyvä päätös, WP. Kannattaa oikeasti hoidella ne velat pois, ei tuo pidemmän päälle voi toimia.
On tää siitä erilainen päiväkirja, ettei ikinä voi tietää mitä se pitää sisällään.
- Fosse76
HERO kirjoitti:Kolmen päivän rushin päiväkohtainen keskiansio on nyt lähes 800 €. Laskin, että vuodessa rate tuottaisi messevät 292 000 €. Käyn tänään ostamassa muistilehtiön, täytyy alkaa tehdä listaa sopivista hankinnoista.
1) Iso arkkupakastin + 400 pussia ranskalaisia.
2) pre-paid liittymä jossa sim-kortilla Peluurin ja pikavippifirmojen numerot
3)...
sori en voinut vastustaa... hyviä pelejä...
- mikki___
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
Paska päivä. Ensin tiltit pokerin ulkopuolelta, kun illan suunnitelmat kariutuivat, ja sitten pelit meni päin v... Miinusta 220 €, josta osa turnaukseen (siinä yks sankari limp-koolas 0.3avg-stäkillä 4bb QJo:llä, ja floppas salettisuoran kun mulla naulat...).
Käteispeleissä pari pahaa biittiä, ja monta huonoa ja pari superhuonoa peliä sekä hieman tilttiräiskintää, kun mielentila oli jokseenkin kettuuntunut. Pahin biitti. Okei vasta nyt huomasin, että sillä oli suora-outtejakin, mut hei come on... Eikä toi nyt siis hirveä biitti sinänsä ole, hurjat maksut vaan kaverilta. Toisesta pöydästä piti lähteä pois 320 € potin tappion jälkeen, kun vihu sai turnilta kärkiparilla kolmoset, mulla ylipari.
Rakebackia tulossa kuulta 600-700 €, riippuu vähän jaksanko vielä vikana päivänä pelata paljon. Huomenna(=tänään) jää vähemmälle. Joka tapauksessa jatkuu 50-100 tasoilta, ei huvita koko ajan katketa.
Kiitoksia kannustuksesta toverit. Kaikki otetaan vastaan rakkaudella.
Jatketaan . . .
Käteispeleissä pari pahaa biittiä, ja monta huonoa ja pari superhuonoa peliä sekä hieman tilttiräiskintää, kun mielentila oli jokseenkin kettuuntunut. Pahin biitti. Okei vasta nyt huomasin, että sillä oli suora-outtejakin, mut hei come on... Eikä toi nyt siis hirveä biitti sinänsä ole, hurjat maksut vaan kaverilta. Toisesta pöydästä piti lähteä pois 320 € potin tappion jälkeen, kun vihu sai turnilta kärkiparilla kolmoset, mulla ylipari.
Rakebackia tulossa kuulta 600-700 €, riippuu vähän jaksanko vielä vikana päivänä pelata paljon. Huomenna(=tänään) jää vähemmälle. Joka tapauksessa jatkuu 50-100 tasoilta, ei huvita koko ajan katketa.
Kiitoksia kannustuksesta toverit. Kaikki otetaan vastaan rakkaudella.
Jatketaan . . .
-