Hehkutus ketju
Re: Hehkutus ketju
Johangelos kirjoitti:make2020 kirjoitti:
POTTI KOTIIN!!!
Näin sun kuoppaavan ton turstilunastuksen vähän turhan isoon käteispöytään
No joo
"Jos tulee ässäpari, niin enimmäkseen vituttaa kun isommilta tasoilta saisin paljon enemmän valueta." -Erqqu-
-

make2020 - Viestit: 339
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
- Lempipelin koko: Short
"Jos tulee ässäpari, niin enimmäkseen vituttaa kun isommilta tasoilta saisin paljon enemmän valueta." -Erqqu-
-

make2020 - Viestit: 339
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
Mascali kirjoitti:Mikkiz kirjoitti:Redux kirjoitti:Kainalossa oleva nipukkamainen luomi oli parin viime viikon aikana ärtynyt kovasti ja oli arka. Mietin jo, pitäisikö käydä lääkärissä näyttämässä, ehkä sen voisi leikata pois. No, äsken suihkussa käydessäni huomasin, että se oli irronnut pois itsekseen.
Luomi irronnut? Eiks se voi olla jotenki vaarallista? Mä menisin silti näyttään
Todellakin lekurille näyttämään. Ei kyl kuulosta kovin hyvältä et itestään luomet pomppii irti.
Hä? Sehän lähti jo irti, mitä näytettävää siinä enää on?
upper decker
- peltinen
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
Faija sai myytyä kaikki osaomistamansa patentit kerralla isoon isoon firmaan.. Huomenna vaan nimet papereihin ja kassalle.
Kiitos elämä. Nyt ei stressaa enää mikään, sama vaikka vaimo kävis salaa joskus naapurissa
Kiitos elämä. Nyt ei stressaa enää mikään, sama vaikka vaimo kävis salaa joskus naapurissa
Johangelos lohiketjusta: "Siellä vaan hauturi grillailee, JR arvailee onko muikut ja harjukset lohia ja dharma puhuu kampeloista... ei se sua kuitenkaan kiinnosta".
LOL
LOL
- slatki
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full & Short
slatki kirjoitti:Faija sai myytyä kaikki osaomistamansa patentit kerralla isoon isoon firmaan.. Huomenna vaan nimet papereihin ja kassalle.
Pappa betalar -bragi?
-

Redux - Viestit: 675
peltinen kirjoitti:Mascali kirjoitti:Mikkiz kirjoitti:Redux kirjoitti:Kainalossa oleva nipukkamainen luomi oli parin viime viikon aikana ärtynyt kovasti ja oli arka. Mietin jo, pitäisikö käydä lääkärissä näyttämässä, ehkä sen voisi leikata pois. No, äsken suihkussa käydessäni huomasin, että se oli irronnut pois itsekseen.
Luomi irronnut? Eiks se voi olla jotenki vaarallista? Mä menisin silti näyttään
Todellakin lekurille näyttämään. Ei kyl kuulosta kovin hyvältä et itestään luomet pomppii irti.
Hä? Sehän lähti jo irti, mitä näytettävää siinä enää on?
Ei oo omakohtasta kokemusta koska ei oo yhtään luomee lähteny mut niin oon ymmärtäny et ikinä ei saa luomien kanssa räpeltää ja jos luomi lähtee irti niin eikös siinä oo jopa syöpä riski.. en nyt haluu pelotella mut mä kävisin kyl ite lääkärissä
E:sorry ot
Viimeksi muokannut Mikkiz päivämäärä 9.2.2010 3:31:01, muokattu yhteensä 1 kerran
TRV kirjoitti:Isoin häviäjä on se joka kuluttaa elämänsä elämättä.
- Mikkiz
- Lempipeli: Sit & go medium (< 100)
Onnea vaan Reduxille. Voi käyttää taas rintaliivejä, eikä hierrä luomi.
pokerman82 kirjoitti:I WANT slow, fast.
-

Slow - Viestit: 1591
-10bin alas sai mut tutkiskelemaan statsejani ja käymään vähän käsiä läpi -> löysin ihan järkyttävän leakin!
-

Tenitsi - Viestit: 1343
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
Jos pienenpientä jälkeä ei olis, en tietäis että siinä olis koskaan mitään ollutkaan. En jaksa nyt moisesta huolestua. Omia aikojaan tipahtelevat luomet on nykyaikaa, imo.
Köh... kidos!
Slow kirjoitti:Onnea vaan Reduxille. Voi käyttää taas rintaliivejä, eikä hierrä luomi.
Köh... kidos!
-

Redux - Viestit: 675
slatki kirjoitti:Faija sai myytyä kaikki osaomistamansa patentit kerralla isoon isoon firmaan.. Huomenna vaan nimet papereihin ja kassalle.
Tulkitsenko nyt ihan väärin? Mun isillä on kohta paljon rahaa!
- DerPuncher
DerPuncher kirjoitti:slatki kirjoitti:Faija sai myytyä kaikki osaomistamansa patentit kerralla isoon isoon firmaan.. Huomenna vaan nimet papereihin ja kassalle.
Tulkitsenko nyt ihan väärin? Mun isillä on kohta paljon rahaa!
tulkitse nyt miten päin vaan mutta jos isään on läheiset välit ja sattuu vielä olemaan rikas niin siinä on loppuelämäksi talous turvattu. Taloudellinen turvallisuu loppuelämäksi on aika arvokas asia. Tosin siinä saattaa "tosielämä" jäädä kokematta jos isipappa pistelee paalua tilille sitä tahtia kun poika kuluttaa , eikä tarvi töissä käydä tms...
En ota kantaa mitenkää voimakkaasti tähän "pappa betalar" koska mulle aivan sama jos joku saa isältä sen rahan mitä mä saisin ku painaisin jotai raksaduunia. Ei tuollaisesta kateellinen kannata olla.
plaah mitä tekstkitititiiiiiiiiiiiiii
>> tähän kuuluu nokkela lainaus joltakin filosofilta <<
- TNG
TNG:llä ei pointit osunu kohdalleen ainakaan tohon mun kysymykseeni liittyen...
Muuten ihan asia tekstiä kyllä.
Muuten ihan asia tekstiä kyllä.
- DerPuncher
Koko päivä on ollu ihan täyttä shaissea pokerissa ja muussakin elämässä.
Luulin et oon maailman huono tuurisin kaveri kun 2 outtisella vedettiin ohi niin että kakkosessa soi.
Mutta sitten havahduin
Mul on maailman paras tyttöytävä

Luulin et oon maailman huono tuurisin kaveri kun 2 outtisella vedettiin ohi niin että kakkosessa soi.
Mutta sitten havahduin
Mul on maailman paras tyttöytävä

- Temppu23
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Kaikki
Tarjonta tuottaa kysynnän.
http://www.iltalehti.fi/viihde/20100209 ... 2_vi.shtml
Hasardious. Viva las ape-asia.
---
Hiukka OT
http://www.iltalehti.fi/viihde/20100209 ... 2_vi.shtml