Korttipakka
Re:
Harri G kirjoitti:Ostin Saksasta reilusti kortteja, joten myyn niitä nyt hintaan 2,90€/pakka. Kortit ovat merkiltään Rondelo ja ovat 100% muovia. Niissä on jumbo indeksi ja pokerikoko. Pakka sisältää 52 korttia + 2 jokeria. Kyselyt voi laittaa osoitteeseen harri.granqvist@gmail.com
ootsä ihan varma tosta ?

- siis joo o
Re:
BlackSheep kirjoitti:Hei
En jaksanut plärätä kokonaan postauksia läpi, joten anteeksi jos tätä on tässä jo kysytty. Mutta onko Helsingin keskustasta mahdollista saada laadukkaita muovisia pelikortteja suhteellisen halvalla (meinaan halvemmalla kun tilata pokerimarketin kautta 5e postikuluilla). Olisin ostamassa kahta erilaista pakkaa, punasta ja sinistä.
Kiitoksia vastauksista.
siis kahta pakkaa punasta ja sinistä, eiköhän bicyclen oo laadukkaat mut tilaa jostain toisen sivun kautta ja en oo varma onko helsingis ees tuommoisia mistä mä nyt mainitsin, ja jos noi bicyclen on niin suosittuja ja niistä hehkutetaan kokoajan ni miksei niit oo melki joka kaupas ?

- siis joo o
Re: Korttipakka
Piti ihan vastata jokaiseen kysymykseen erikseen?
Itse käytän vuodessa n. 40-50 pakkaa taikurin ammatin puolesta ja voin sanoa että pelaamiseen ei pahvikortit (Bicyclet esimerkiksi) kauhean hyvin sovi, johtuen siitä että kun kortit taipuvat niin ne myös jäävät tähän asentoon. Toki kortit voi taittaa takaisin mutta silti suosittelisin muovikortteja. Jos pitää Bicycle-korttien taustakuvioinnista niin markkinoille on tullut täysin muovinen Bicycle-pakka, näitä voi ostaa esimerkiksi http://www.markkupurho.fi (tarkempi osoite tuotteeseen http://www.aprilli.fi/PublishedService? ... mcode=8947 )
Suomessa kuten koko Euroopassa on enemmän ollut suosiossa bridge-koon korttipakat, pokerikoon pakkoja olen nyt harvemmin nähnyt (tietty pokerin yleistyessä on näitäkin alkanut ilmestymään). Perus Bicyclet ovat pokerikoon pakkoja. Kyllähän näitä Amerikasta saa varmaan lähes joka kaupasta.
Eikö nuo Bicyclet nyt niin suosittuja ole, taikurit käyttävät täällä Suomessa enimmäkseen. Ainakin jos itse törmään johonkuhun jolta Bicyclen pakka löytyy ja satun kysäisemään että harrastatko korttitemppuja niin vastaus on yleensä että kyllä.
Itse käytän vuodessa n. 40-50 pakkaa taikurin ammatin puolesta ja voin sanoa että pelaamiseen ei pahvikortit (Bicyclet esimerkiksi) kauhean hyvin sovi, johtuen siitä että kun kortit taipuvat niin ne myös jäävät tähän asentoon. Toki kortit voi taittaa takaisin mutta silti suosittelisin muovikortteja. Jos pitää Bicycle-korttien taustakuvioinnista niin markkinoille on tullut täysin muovinen Bicycle-pakka, näitä voi ostaa esimerkiksi http://www.markkupurho.fi (tarkempi osoite tuotteeseen http://www.aprilli.fi/PublishedService? ... mcode=8947 )
ja jos noi bicyclen on niin suosittuja ja niistä hehkutetaan kokoajan ni miksei niit oo melki joka kaupas ?
Suomessa kuten koko Euroopassa on enemmän ollut suosiossa bridge-koon korttipakat, pokerikoon pakkoja olen nyt harvemmin nähnyt (tietty pokerin yleistyessä on näitäkin alkanut ilmestymään). Perus Bicyclet ovat pokerikoon pakkoja. Kyllähän näitä Amerikasta saa varmaan lähes joka kaupasta.
Eikö nuo Bicyclet nyt niin suosittuja ole, taikurit käyttävät täällä Suomessa enimmäkseen. Ainakin jos itse törmään johonkuhun jolta Bicyclen pakka löytyy ja satun kysäisemään että harrastatko korttitemppuja niin vastaus on yleensä että kyllä.
-Lähes raitis taikuri Riku Pajari
"Kysele täältä nimimerkiltä Fox palveluksia. Rumahan se on ja pahapäinen viinapäissään, mutta korttitemppuiluja voi suositella lämpimästi."-Qwart
"Kysele täältä nimimerkiltä Fox palveluksia. Rumahan se on ja pahapäinen viinapäissään, mutta korttitemppuiluja voi suositella lämpimästi."-Qwart
- Fox
Re: Korttipakka
full tiltin korttipakka. luistaa hyvin ja on melkein mahdotonta rikkoa.
full tilt storesta halpisversio 1200 FTP, premium-versio 1800 FTP muistaakseni.
full tilt storesta halpisversio 1200 FTP, premium-versio 1800 FTP muistaakseni.
- tps21