PokerStarsin pelien taso
PokerStarsin pelien taso
Kerätään tähän ketjuun faktatietoa PokerStarsin pelien tasosta. PokerTracker-tilastoja (VP$IP, PFR jne.) sekä yleisluonnehdintaa. Perustellut kommentit sekä turnausten että käteispelien tasosta ovat myös tervetulleita.
Bad beat-tarinat sekä muut ketjuun kuulumattomat viestit poistetaan suoraan tästä ketjusta.
- mongeron
Bad beat-tarinat sekä muut ketjuun kuulumattomat viestit poistetaan suoraan tästä ketjusta.
- mongeron
- mongeron
- Ylläpitäjä
- Lempipeli: Turnaus high (> 100)
- Lempipelin koko: Full
NL200-tasolla 6-max pöytien floppiprosentti harvoin yli 30. Suurin osa TAGeja, hyvät LAGit vähemmistönä. Fisuja uiskentelee vastaan jatkuvasti. Shortstackien määrä suurehko.
- SkippiHolari
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Heads-up
@petteri@ kirjoitti:Huhhu ompa taas starsin taso noussu, vaikka floppi kuinka kuiva vihut checkraisee ilmalla 80% ajasta
Onko tämä nyt sitten hyvän pelaajan merkki vai?
-

perunapete - Viestit: 1658
- Lempipelin koko: Kaikki
perunapete kirjoitti:Onko tämä nyt sitten hyvän pelaajan merkki vai?
Ja mistä sen tietää, että ne tekevät sitä ilmalla? Näyttävätkö ne aina korttinsa? Varsinkin jenkit ovat muutenkin kovia bluffaamaan. Aika vaikea tottua kun tulet jostain esim. priman peleistä stars/ftp.
Pienessä omppu (PLO50) fullissa törmää jatkuvasti aivan uskomattomiin tapauksiin. Mennään katki käsillä jotka olisivat jopa shortissa heikkoja kyyläpokerista puhumattakaan. Se on totta, että kalaa riittää koska pelaajamäärät ovat suurimmat.
- Hefe
- Lempipelin koko: Full
Floppiprosentit on kyl romahtanu viimisten viikkojen aikana NL50 ja eritoten NL100 shorttipöydissä. En tiiä mikä mahtaa olla syynä, voipi olla että se reload bonari teki pelit vähäks aikaa pehmeemmäks tms. mut kuitenki massit lähtee varmaan pois sieltä piakkoin. Vitun hyvä softahan siellä on mut en tiiä viittiikö sen takia hakata niitä kivikkoja minimaalisella raken palautusprosentilla.
PS. toi systeemi kusee aika huolella kans ku tallettaa sinne voi tilisiirrolla, mutta kotiuttaa ei voi... mikäköhän logiikka senki takana on?
PS. toi systeemi kusee aika huolella kans ku tallettaa sinne voi tilisiirrolla, mutta kotiuttaa ei voi... mikäköhän logiikka senki takana on?
- U1
Turnauksissa ainakin on paljon huvikseen pelaajia. Hold'em käteispelit (+6 pelaajaa) ovat varmaankin kova tasoisimpia netissä, mutta eikai niitä ole pakko pelata. Muissa pelimuodoissa kyllä löytyy helppoja vastuksia, lähes kaikkiin kellon aikoihin.
- hauki
- Lempipeli: PL Omaha8 micro (< 25)
Pelailin starsilla viikonlopun 18 ja 45 hengen turbo sittareita. Hintahaitari oli 6,5-16dolsuu, pääasiassa 12 ja 16.
Oikeastaan kokoajan saa ihmetellä kuinka hukassa jengi voi olla. Pelkästään sillä , että pelaa alun tiukkaa ja tuplaa ku paikka tulee. Flopeista ei tartte lähes koskaan maksaa isoa blindiä enempää eli floppeja pääsee alussa näkemään halvalla ja täten myös tuplinki paikkoja. Omilla valiokäsillä voi täysin huoletta panna 10bb reissuja preflop, maksuja tulee joskus hämmästyttävän paljon ja monesti pari kun pari työntää kalkut keskeen.
Eniten pihalla porukka on ennen bubblea, joten sittarin pystyy ottamaan aika helposti haltuun muutama sija ennen rahoja esim.45hengen sngssä siinä about 12-13henkee, ni urku auki ku jengi himmailee finaalipöytään ja sitku finaali alkaa ni urku enempi auki ku sit jännätää ku kahen pitäis putoo.
Luulen et helpottaa se et tuol tulee antet messii yhes vaihees ni urkuauki tilassa saa stackin kasvaa kivasti.
Tälläne fiilis mulle jäi 18-45hengen sittareista. Ainaki tuntu helpommilta ku esim ongamen sittarit joita oon kans vääntäny.
Pelasin kans 8,8dolsun 250hengen plo omppu turneen. Oli eka omppu turnee jonka oon ikinä pelannu ja tietty voitto himaan. En ees yritä arvioida tasoa ku tuskin ite oon kovin kummonen. Mielestäni pelasin vähä niiku noit sittareita eli alku suht kyyläten ja bubblessa aloin tekee ratkasuja ku ei oikee muut sijat ku ykköne kiinnostanu. Hyvin näytti toimivan

Oikeastaan kokoajan saa ihmetellä kuinka hukassa jengi voi olla. Pelkästään sillä , että pelaa alun tiukkaa ja tuplaa ku paikka tulee. Flopeista ei tartte lähes koskaan maksaa isoa blindiä enempää eli floppeja pääsee alussa näkemään halvalla ja täten myös tuplinki paikkoja. Omilla valiokäsillä voi täysin huoletta panna 10bb reissuja preflop, maksuja tulee joskus hämmästyttävän paljon ja monesti pari kun pari työntää kalkut keskeen.
Eniten pihalla porukka on ennen bubblea, joten sittarin pystyy ottamaan aika helposti haltuun muutama sija ennen rahoja esim.45hengen sngssä siinä about 12-13henkee, ni urku auki ku jengi himmailee finaalipöytään ja sitku finaali alkaa ni urku enempi auki ku sit jännätää ku kahen pitäis putoo.
Luulen et helpottaa se et tuol tulee antet messii yhes vaihees ni urkuauki tilassa saa stackin kasvaa kivasti.
Tälläne fiilis mulle jäi 18-45hengen sittareista. Ainaki tuntu helpommilta ku esim ongamen sittarit joita oon kans vääntäny.
Pelasin kans 8,8dolsun 250hengen plo omppu turneen. Oli eka omppu turnee jonka oon ikinä pelannu ja tietty voitto himaan. En ees yritä arvioida tasoa ku tuskin ite oon kovin kummonen. Mielestäni pelasin vähä niiku noit sittareita eli alku suht kyyläten ja bubblessa aloin tekee ratkasuja ku ei oikee muut sijat ku ykköne kiinnostanu. Hyvin näytti toimivan
-

mikoson - Viestit: 475
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
poikerstrategyn ilmasen 50$ otin tuonne. Nousut neljään hunttiin, tilttasin takas hunttiin, ja siitä viiteen hunttiin.
peleinä plo25.
Softa on tosi hyvä ja pelien taso todella huono.
Pipo ja lippis muistoksi strasilta ja cashouttaus
peleinä plo25.
Softa on tosi hyvä ja pelien taso todella huono.
Pipo ja lippis muistoksi strasilta ja cashouttaus
Paras paikka maailmassa on tää hetki
-

masterhat - Viestit: 887
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
Starssi on kelpo paikka kehittyä pelaajana.. vuoden verran kun siellä pysyttelee hengissä ja vaihtaa fulltilttiin tai partypokeriin niin johan huomaa et on paljon näitä jotka uskoo että saa riveriin mennessään 4 outtisen kiinni.. varsinkin turnauksissa.
Toisaalta nl10-25 tasolla starssi ei o hyvä sillä ton tason pelaajat tarvitsevat kaikki ylimääräiset dollarit ja bonukset jotta saisi rollin ylöspäin näin ollen ois jees jos jokin rakeback.. mä laitan starssin oppimisen kannalta parempaan.. mutta rollin kasvattamiseen varmaan fulltilt. Party olis loistava mut ei saa mitää hyvii diilejä

riverillä nähää kuka vie voiton 
Toisaalta nl10-25 tasolla starssi ei o hyvä sillä ton tason pelaajat tarvitsevat kaikki ylimääräiset dollarit ja bonukset jotta saisi rollin ylöspäin näin ollen ois jees jos jokin rakeback.. mä laitan starssin oppimisen kannalta parempaan.. mutta rollin kasvattamiseen varmaan fulltilt. Party olis loistava mut ei saa mitää hyvii diilejä

riverillä nähää kuka vie voiton - sirius87
Midstake-omahassa kovin taso mitä on koskaan vastaan tullut. Suosittelen välttämään mikäli haluaa kunnon winraten pitkässä juoksussa. Esim ongamella huomattavasti enempi kalaa.
- LooseFlips
Re: PokerStarsin pelien taso
Onkos Starssilla nykyään millanen meno NL50 shorttipöydissä? Kuulin huhua että hyvällä table selectionilla kalaisaa menoa.. koijattiinko apinaa vai pitääkö paikkansa?
Starssilla kiinnostas pelien riittävyys minä vain vuorokauden aikana, niin siitäkin jos on jollain kokemusta millasta meno on Suomen aikaan aamulla/päivällä/illalla ni ty.
Starssilla kiinnostas pelien riittävyys minä vain vuorokauden aikana, niin siitäkin jos on jollain kokemusta millasta meno on Suomen aikaan aamulla/päivällä/illalla ni ty.
- Kalamata
- Lempipelin koko: Short
LooseFlips kirjoitti:Midstake-omahassa kovin taso mitä on koskaan vastaan tullut. Suosittelen välttämään mikäli haluaa kunnon winraten pitkässä juoksussa. Esim ongamella huomattavasti enempi kalaa.
Porukka nutpedlailee aivan liikaa, kalaa kyl tulee kun rupeet 3-barreloimaan ja pelaamaan ultra-aggressiivista maniaccia...Ongamella taas voittaa midstakes omahassa parhaiten, kun juurikin keskittyy enemmän saamaan valueta käsistä, koska porukka vaan callaa sut aina loppuun asti...full pot bet ongame value..
Jos viittii opetella mixed-pelejä, niin 4-8 ja 10-20 8-gamesta löytyy paljon valueta. Etenkin mixed pelien jyyrät eivät tunnu osaavan pelata omppua ja holdemia ollenkaan, muissa peleissä tarvitsee sitten ainoastaan olla kohtuullinen..
Turnauksissa tuntuu olevan huikea varianssi, johtunee isoista fieldeistä? Miksi ei myöskin pelaajien paremmuudesta...
" You see in this world there's two kind of people. Those who hold the guns, and those who dig. You dig."
-

julapela - Viestit: 219
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
Perustelu, että joku saitti olisi pelaajien kovan tason takia "oppimisen kannalta parempi", on vähän hassu. Jos taso on jossain selvästi kovempi, niin miksei pelaa sitten "heikompitasoisella" saitilla isompaa peliä ja tienaa enemmän?
-

Aziz - Viestit: 358
- Lempipeli: PL Omaha8 small (< 200)
- Lempipelin koko: Full & Short
Paluu Pokeritieto.fi tarjoukset ja saitit