Holdem Manager
Re: Holdem Manager
edudu kirjoitti:Joo arvelinkin että toi siinä voi kans olla. Tällä koneella ei oo muita käyttäjiä/"käyttäjätiliä" kuin tää mun eli sen on sit oltava toi "järjestelmänvalvoja". Katoin sen kautta ja kaikkien muidenkin mahdollisten mutta missään ei ollut muita kansioita tossa Aplication Datassa kuin toi vitun Microsoft.tsidane kirjoitti:Muuten oikee polku mut sä et oo "default user". Sulla on joku käyttäjänimi ja sillä nimellä samat kansiot. Kaivele niistä.
Edit: Tossa ylläolevassa kuvassa lukee tossa kansion vasemmassa alakulmassa "Määritteet piilotettu". Ei sillä varmaan ole mitään vaikutusta? Oon kuitenki laittanu noi piilotetut kansiot näkymään.
Klikkaa sitä "käynnistä"-nappia siä vasemmalla ja sano mitä lukee ylimpänä.
Kyllä se siitä...
-

tsidane - Viestit: 164
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
Mahtaakohan onnistua tämmöinen temppu: Jos exporttaan poker trackerista käsitiedostot .txt muotoon, niin ymmärtääkö HEM nämä HH:t jos käytän "import from folder" jutskaa?
-

HartShark - Viestit: 351
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
asikainl kirjoitti:Onko kukaan keksiny, miten sais synkronoitua eri verkkojen kelloja HEM:ssä? Eli esim. Boss ja Ongame kulkee eri ajassa, vaikka alottais session ihan samaan aikaan. Mitään muuta haittaahan tästä ei ole, kuin että hourly rate vääristyy kun sessiot menee eri aikoihin, vaikka pelais samaan aikaan.
En jaksa selata, onko tähän jo vastattu. Vaan nyt näyttäs minun päivityksestä ainakin löytyvän Options - Adjust Site Import Times... -kohta jolla tuo onnistu. Aktivoitu vasta kun käynnistin HEMin uusiksi mutta nyt näyttäs toimivan kivasti.
punchline_x kirjoitti:Oh well, samapa tuo, paria ei pakkaan niin hyvä tulee.
-

Naama - Viestit: 2749
- Lempipeli: NL Texas medium (< 1000)
Onko Holdem Managerilla jotenkin mahdollista katella miten on pärjännyt mihinkin kellonaikaan? PT:ssä muistaakseni ainakin joku tämmönen systeemi oli mutta ei nyt osu HEMistä silmään.
punchline_x kirjoitti:Oh well, samapa tuo, paria ei pakkaan niin hyvä tulee.
-

Naama - Viestit: 2749
Miks managerin asennuksen yhteydes se tekee toisen käyttäjätilin (postgre) windowsiin? JA jos sen poistaa ni manageri ei toimi- Mulla windows 7
- bluffari
Toimiiko kellään microgamingilla softan oma hand history että voi selailla pelattuja käsiä? Mulla ei toimi tai siellä ei ole mitään vaikka asetukset ovat kohdillaan. Tämä selittäisi ainakin sen miksei kädet uppoudu hemiin jos niitä ei edes tallennu koko gamehistory.datiin.
EDIT: pls joku, ärsyttää kun jää infoa saamatta kun ei nää vihujen käsiä...
EDIT: pls joku, ärsyttää kun jää infoa saamatta kun ei nää vihujen käsiä...
Viimeksi muokannut lipaslepo päivämäärä 9.2.2010 17:26:52, muokattu yhteensä 1 kerran
-

lipaslepo - Viestit: 1070
bluffari kirjoitti:Miks managerin asennuksen yhteydes se tekee toisen käyttäjätilin (postgre) windowsiin? JA jos sen poistaa ni manageri ei toimi- Mulla windows 7
Manager käyttää PostgreSQL-tietokantaa, joka tietoturvasyistä pyörii omalla käyttäjätunnuksellaan. Siitä ei tarvitse sen enempää välittää, kunhan ei ko. tunnusta mene poistamaan.
- qhxw
pitääkö HEMille antaa Ipokerilla account name vai pokerialias?
- parabolica
Beloki kirjoitti:lipaslepo kirjoitti:lipaslepo kirjoitti:Onko jollain ollut ongelmia microgamingin käsihistorioiden latauksessa hemiin? Gamehistory.dat näytti uppoavan kivasti, mutta niitä itse käsiä ei vaan löydy mistään...
Ei ilmeisesti kellään ollut ongelmia? Eikö kukaan osaa avittaa?
Sama ongelma täälläkin.
Tämäkin piti sitten itse selvittää. En tiedä mistä johtui, mutta poistin gamehistory.datin ja käynnistin softan uusiks niin lähti toimimaan.
-

lipaslepo - Viestit: 1070
Mun manager näyttää vpip% 100, joka pelaajalle. Tietoo miten saa korjattuu? Vääristää statsej jonkun verran 
- bluffari
Ei nyt jaksa selailla ketjua, niin laitetaan tällainen kyssäri: Kun siirrän yhdessä pöydässä hudia, se liikkuu samaan paikkaan joka pöydässä. Onko joku asetus jossain, minkä avulla voisin siirrellä näitä pöytäkohtaisesti ilman vaikutusta muihin pöytiin?
- 13019
13019 kirjoitti:Ei nyt jaksa selailla ketjua, niin laitetaan tällainen kyssäri: Kun siirrän yhdessä pöydässä hudia, se liikkuu samaan paikkaan joka pöydässä. Onko joku asetus jossain, minkä avulla voisin siirrellä näitä pöytäkohtaisesti ilman vaikutusta muihin pöytiin?
Hud Options > Table preferences > WYSIWYG
- booze
- Lempipeli: NL Texas micro (< 25)
- Lempipelin koko: Full & Short
booze kirjoitti:13019 kirjoitti:Ei nyt jaksa selailla ketjua, niin laitetaan tällainen kyssäri: Kun siirrän yhdessä pöydässä hudia, se liikkuu samaan paikkaan joka pöydässä. Onko joku asetus jossain, minkä avulla voisin siirrellä näitä pöytäkohtaisesti ilman vaikutusta muihin pöytiin?
Hud Options > Table preferences > WYSIWYG
Suuret kiitokset! Etsin joka paikasta, mutta ei tullut mieleen, että tämä hämärä kirjainyhdistelmä tekee tuon tempun. Nyt on jo vähän helpompi asetella statseja. Kunhan vielä oppisi käyttämään muuten tätä ohjelmaa.
- 13019
Onko mahdollista yhdistää HEMissä aikaisemmin pelatut Boss Median kädet jotka näkyivät PP lyhenteellä kun ne joutu importtaamaan HHConverterilla? Uudessa päivityksessä HEM hakee noi automaattisesti mutta lyhenteellä BOS. Eli kuinka PP ja BOS voidaan yhdistää, jos voidaan
?
- Eppu
Eppu kirjoitti:Onko mahdollista yhdistää HEMissä aikaisemmin pelatut Boss Median kädet jotka näkyivät PP lyhenteellä kun ne joutu importtaamaan HHConverterilla? Uudessa päivityksessä HEM hakee noi automaattisesti mutta lyhenteellä BOS. Eli kuinka PP ja BOS voidaan yhdistää, jos voidaan?
Itse olen laittanut kaikki eri nikkini yhden aliaksen alle ja käyttelen aliasta sitten. Eli Options->Player Aliases... lisäät aliaksen ja pelaajat siihen siitä alta. Sitten vaan valitset Playeriksi sen aliaksen.
-

Stanley - Viestit: 47
- Lempipeli: PL Omaha micro (< 25)
Paluu Laitteistot / ohjelmistot