O: Coachausta low stakes MTT
Alueen säännöt
Osta ja Myy -alueella tulee noudattaa näitä sääntöjä.
Tarkista myös ilmoittajan saama palaute kauppakumppanilistasta ja palautelistasta. Suhtaudu varovaisesti uusiin ilmoittajiin.
Osta ja Myy -alueella tulee noudattaa näitä sääntöjä.
Tarkista myös ilmoittajan saama palaute kauppakumppanilistasta ja palautelistasta. Suhtaudu varovaisesti uusiin ilmoittajiin.
1 viesti • Sivu 1/1
O: Coachausta low stakes MTT
Elikkä olisin kiinnostunut ostamaan coachausta 2-15d mtt turnauksiin. Haluaisin kehittää peliäni paremmaksi. MTT turnaukset ovat aina kiinnostaneet minua eniten, ja nykyisin en pelailekaan juurikaan muuta. Tuntuu että oma pelityylini on jotenkin liian tiukkaa, ja pelin edetessä tuntuu että epäröin tehdä 3bettauksia ja tiukkoja puskuja/foldeja. Suurimmat ongelmat tulee siinä kun minulla on reilu 20bb stack, niin se tuntuu vähän liian isolta puskea suoraan, ja jonkinlainen floppi kammo minulla on. En oikein tiedä mitä tehdä flopilla ja pyrin useasti saamaan merkit keskelle jo ennen floppia.. ja pelini on jokseenkin passiivista. Mutta stackini valuessa lähelle 10bb en kyllä epäröi juurikaan puskea.
Olipa sekalainen selostus, mutta siis tarkoitus olis kehittyä mtt turnausten jokaisella osa-alueella paremmaksi =)
Olipa sekalainen selostus, mutta siis tarkoitus olis kehittyä mtt turnausten jokaisella osa-alueella paremmaksi =)
- Leviathan
- Lempipeli: Turnaus small (< 20)
1 viesti • Sivu 1/1