MTT&SitnGO hallussa mutta ei tuloja
MTT&SitnGO hallussa mutta ei tuloja
Haluaisin lopettaa online-pokerin kokonaan mutta lopettaminen ei tunnu +EV muuvilta.
Antakaas kun avaan hiukan tilannettani. Olen noin 5 vuotta pelannut turnauksia ja sittareita ja OPR näyttää voittojeni olevan 60k. Siitä kuitenkin sittari ROI on +21, mutta MTT tulos lehmän häntänä joka vetää yhteistuloksen 3kiloon!
Pelaan 99% ajasta parasta A-peliäni ja turneet loppuvat aina vastustajan uskomattomaan säkään ja about alle 3 outtiseen munkkiin. Yleensä olen ehtinyt jo kasvattamaan hyvän stäkin joten tippumiseni vaatii about 3 peräkkäistä selvää badbeatia. En puhu nyt mistään AK-QQ arvonnasta enkä vetoiseen floppiin shovettamisesta, vaan AK:n tappiosta A3:lle tai KK 22:lle mennessä preflop all in.
2+2:lta, cardrunnersilta tai mistään muusta strategia/käsianalyysipohdiskelusta ei ole minulle apua. Virheitä ei tule omalta osalta. Pakkaus on ns. kunnossa ja kaikki kirjat plus käytännön miljoonat jaot vedetty.
Nyt siis vaan pelaan ja pelaan kunnes napsahtaa. Olen todella kateellinen kaikille joilla on normaali tilasto-onni. Jos peli ei kulje, niin silloin käydään foorumeilla käsiä läpi ja korjataan leakkeja. Lasketaan vähän tasoa tai tiukennetaan omaa peliä. Käydään coachilla joka kertoo 3-betin puuttuvan ja sit homma toimii. Finaalipöydän SB survausrange korotettuun pottiin löysemmäksi jne...
Mutta mutta...onhan se mukavaa lukea täällä miten pokeria tulisi pelata ja kyylä se valaisee kun lukee pokerimakasiineista miten nettiharja jakaa vinkkejä.
over and out
Antakaas kun avaan hiukan tilannettani. Olen noin 5 vuotta pelannut turnauksia ja sittareita ja OPR näyttää voittojeni olevan 60k. Siitä kuitenkin sittari ROI on +21, mutta MTT tulos lehmän häntänä joka vetää yhteistuloksen 3kiloon!
Pelaan 99% ajasta parasta A-peliäni ja turneet loppuvat aina vastustajan uskomattomaan säkään ja about alle 3 outtiseen munkkiin. Yleensä olen ehtinyt jo kasvattamaan hyvän stäkin joten tippumiseni vaatii about 3 peräkkäistä selvää badbeatia. En puhu nyt mistään AK-QQ arvonnasta enkä vetoiseen floppiin shovettamisesta, vaan AK:n tappiosta A3:lle tai KK 22:lle mennessä preflop all in.
2+2:lta, cardrunnersilta tai mistään muusta strategia/käsianalyysipohdiskelusta ei ole minulle apua. Virheitä ei tule omalta osalta. Pakkaus on ns. kunnossa ja kaikki kirjat plus käytännön miljoonat jaot vedetty.
Nyt siis vaan pelaan ja pelaan kunnes napsahtaa. Olen todella kateellinen kaikille joilla on normaali tilasto-onni. Jos peli ei kulje, niin silloin käydään foorumeilla käsiä läpi ja korjataan leakkeja. Lasketaan vähän tasoa tai tiukennetaan omaa peliä. Käydään coachilla joka kertoo 3-betin puuttuvan ja sit homma toimii. Finaalipöydän SB survausrange korotettuun pottiin löysemmäksi jne...
Mutta mutta...onhan se mukavaa lukea täällä miten pokeria tulisi pelata ja kyylä se valaisee kun lukee pokerimakasiineista miten nettiharja jakaa vinkkejä.
over and out
"Son, I've made my life out of readin' people's faces,
And knowin' what their cards were by the way they held their eyes.
so if you don't mind my sayin', I can see you're out of aces.
For a taste of your whiskey I'll give you some advice."
-

Pöpisroom - Viestit: 22
Re: MTT&SitnGO hallussa mutta ei tuloja
Kato kaikista turnauskäsistä all-in EV. Siitä sä näät oletko tosiaan niin huono-onninen mitä kuvittelet.
Katastrofin aineksia. Yksi harvoista blogeista jossa kun piparin kuvia.
PolkaBot kirjoitti:Mietelause: "On vain kolme tapaa pelata JJ, ja ne kaikki ovat väärin."
-

Kyyberi - Viestit: 2446
- Lempipeli: PL Omaha small (< 200)
- Lempipelin koko: Short
Pidät ittees hyvänä turnauspelaajana mut et tajua sen vertaa et ylipäänsä kirjotit ton jutun. Jos tajusin oikein ni oot voittanu 60k sittareista ? luulis et tohon episodiin sisältyis tappioputki josta selviiminen ilman itkua ei onnistuis jos ei ymmärrä satunnaisuutta.
Dreadlock Tales
- JAH_JAH
Kyyberi kirjoitti:Kato kaikista turnauskäsistä all-in EV. Siitä sä näät oletko tosiaan niin huono-onninen mitä kuvittelet.
Millä tämän saa? Tarvii hemin? PT3:ssa ei vissiin ainakaan oo?
Ja oplle: Jos turnaukset loppuu aina vihun ohivetoon niin vedät aivan liian tiukkaa. Voisko kuitenkin olla niin että ehkä teet virheitä, etkä pelaa täydellisesti? Aika uskomattomalta kuulostaa että optimaalinen pokerinpelaaja olis olemassa ja et se olis vielä kaikenlisäks kuovittanu 57k turnauksiin.
- Kaksnel
"Olen todella kateellinen kaikille joilla on normaali tilasto-onni. "
Kerro vähän normaalista tilasto-onnesta mulle, kiitos.
Dreadlock Tales
- JAH_JAH
Eli oot tehny sittareilla +10K/vuosi, mutta MTT:t on melkein saman verran pakkasella.
Pelaatko minkä kokoisia SnG verrattuna MTT?
voisko ongelmana olla että vedät liian isoja turnauksia? Tää vaan tuli ekana mieleen.
Ja jos MTT ei vaan jostain syystä kulje(en tarkota että olisit niissä -EV pelaaja)
niin lisää sittareiden määrää suhteessa turnauksiin...eli vedä enemmän sittareita ja vähemmän/pienempiä MTT.
Pelaatko minkä kokoisia SnG verrattuna MTT?
voisko ongelmana olla että vedät liian isoja turnauksia? Tää vaan tuli ekana mieleen.
Ja jos MTT ei vaan jostain syystä kulje(en tarkota että olisit niissä -EV pelaaja)
niin lisää sittareiden määrää suhteessa turnauksiin...eli vedä enemmän sittareita ja vähemmän/pienempiä MTT.
- hämyXX
- Lempipeli: NL Texas small (< 200)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Kyyberi kirjoitti:Kato kaikista turnauskäsistä all-in EV. Siitä sä näät oletko tosiaan niin huono-onninen mitä kuvittelet.
joo tsekkaa toi.. mtt varianssi voi olla sairasta jos miettii millanen varianssi voi osua pelkästään turbo 6-max sittareissakin..
TRV kirjoitti:Isoin häviäjä on se joka kuluttaa elämänsä elämättä.
- Mikkiz
- Lempipeli: Sit & go medium (< 100)
JAH_JAH kirjoitti:"Olen todella kateellinen kaikille joilla on normaali tilasto-onni. "
eiköhän normaali tilasto-onni tarkota sitä kun expected ev ja actual ev kohtaa
TRV kirjoitti:Isoin häviäjä on se joka kuluttaa elämänsä elämättä.
- Mikkiz
Pöpisroom kirjoitti:Siitä kuitenkin sittari ROI on +21,
Onko miten iso otanta? koska tollanen ROI turboissa on mahdoton pitkässä juoksussa.. Esim sharkscopen leaderboardia ku kattoo 5-6max turbo suurin ROI on 14% 4,5k pelin otannalla
- Limpp@ri
Limpp@ri kirjoitti:Pöpisroom kirjoitti:Siitä kuitenkin sittari ROI on +21,
Onko miten iso otanta? koska tollanen ROI turboissa on mahdoton pitkässä juoksussa.. Esim sharkscopen leaderboardia ku kattoo 5-6max turbo suurin ROI on 14% 4,5k pelin otannalla
Hiukan korjausta/tarkennusta
Käytän apuohjelmissa ainoastaan starsin player notesia. Joskus kokeilin jotain HUDia ja tournamentsharkia. TSharkilla ei mitään kostunut paitsi näki faktan että turnauksen täydessä pöydässä on 1-2 plussalla ja loput pakkasella (10% voitollisia pelaajia).
OPR:n ja sharkscopessa on aika iso ero miten paljon sittareita ne on multa noteeranneet. Siis en multitablaa ollenkaan. Korkeintaan 2 pöytää auki kerralla joten otanta jää ehkä harjojen mielestä liian pieneksi?
Tässä jotain numeroita jos joku löytää niistä mulle vinkkiä, lohdutusta tai voi kääntää puukkoa haavassa
180 hengen starsin sittarit $7-12 pelattu 1150kpl ROI +38
45 hengen starsin sittarit $6.5-22 pelattu 1700 ROI +-0
MTT starsilla pelattu 1500 ja ROI tosi miinuksella.
Oisko neuvona joku näistä?
A. keskity pelaamaan vain 180hengen sittareita
B. jatka samaan malliin kyl se joskus napsuu
C. lisää volyymiä
"Son, I've made my life out of readin' people's faces,
-

Pöpisroom - Viestit: 22
Kyllä 1500 turneen kohalla pitäs jo rupee taito näkymään profitissa ellet sitte jotai sunday millionii pelaa pelkästään.
Reenii reenii tai sitte jatkat sittareiden harjaamista.
Ja ehottomasti opettele pelaamaa 10 turneeta kerrallaa, mite ihmeessä oot noi paljo saanu 2 tableemalla???
Reenii reenii tai sitte jatkat sittareiden harjaamista.
Ja ehottomasti opettele pelaamaa 10 turneeta kerrallaa, mite ihmeessä oot noi paljo saanu 2 tableemalla???
- @petteri@
Mikkiz kirjoitti:Kyyberi kirjoitti:Kato kaikista turnauskäsistä all-in EV. Siitä sä näät oletko tosiaan niin huono-onninen mitä kuvittelet.
joo tsekkaa toi.. mtt varianssi voi olla sairasta jos miettii millanen varianssi voi osua pelkästään turbo 6-max sittareissakin..
Olisko vinkata/linkata jotain ohjetta, miten tämä onnistuu(allinEV käppyrä turnauskäsistä).
- luuseri123
Tulee ihan vanha legendaarinen lausahdus mieleen: Olen voittava pelaaja, mutta häviän. 
- AkuJ
- Lempipeli: NL Texas high (=> 1000)
- Lempipelin koko: Short & Heads-up
Miten turnauksissa saa "yleensä hyvän stäkin"?
Oikeesti toi on ihan täyttä paskaa, kenelläkään ei ole "yleensä hyvää stäkkiä, pikemminkin päinvastoin.
Oikeesti toi on ihan täyttä paskaa, kenelläkään ei ole "yleensä hyvää stäkkiä, pikemminkin päinvastoin.
- kirjolohifile
Pöpisroom kirjoitti:2+2:lta, cardrunnersilta tai mistään muusta strategia/käsianalyysipohdiskelusta ei ole minulle apua. Virheitä ei tule omalta osalta. Pakkaus on ns. kunnossa ja kaikki kirjat plus käytännön miljoonat jaot vedetty.
Toi nyt on niin hirveetä paskaa. Ketään ei pelaa täydellisesti, eli kaikki tekee virheitä. Niin myös sinä. Koita olla objektiivisempi oman pelisi suhteen niin saatat huomata että et olekkaan niin täydellinen pelaaja kuin luulet.. Ilman objektiivisuutta ei voi kehittyä
- Archi